Fundacja ustanowiona została przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie aktem notarialnym z dnia 7 lipca 1999 r. Fundacja działa na podstawie przepisów ustawy z 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach (dz. U. z 1991 r. nr 46, poz. 203) oraz Statutu Fundacji.
Władze
Zarząd:
- dr hab. Lech Kurkliński, prof. SGH, prezes zarządu,
- Beata Mierzejewska, członek zarządu.
Rada Fundacji:
dr hab. Roman Sobiecki, prof. SGH, przewodniczący rady,
dr hab. Jacek Prokop, prof. SGH, wiceprzewodniczący rady,
dr Jarosław Wierzbicki, sekretarz rady,
dr hab. Rafał Mrówka, prof. SGH, członek rady,
dr hab. Monika Raulinajtys- Grzybek, prof. SGH, członek rady.
Zadania Fundacji
Zadania Fundacji związane są z realizacją celów statutowych określonych w statucie Fundacji i obejmują:
- przyznawanie stypendiów, dotacji i grantów osobom podnoszącym w kraju lub za granicą swoje kwalifikacje z dziedziny zarządzania,
- wspieranie ośrodków naukowych i szkoleniowych w wymianie osób i programów szkoleniowych, naukowych, doświadczeń zawodowych, wyników badań naukowych, ekspertyz, publikacji oraz innych form współpracy w zakresie zarządzania,
- budowanie więzi partnerskich pomiędzy firmami i instytucjami sektora prywatnego i publicznego zainteresowanymi stosowaniem nowoczesnych form zarządzania,
- finansowanie zakupów sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych pomocy dydaktycznych, wyposażenia sal wykładowych, podręczników i innych materiałów dydaktycznych ośrodkom prowadzącym nauczanie w zakresie zarządzania,
- organizowanie różnych nieodpłatnych form nauczania, konsultacji, warsztatów i seminariów podnoszących kwalifikacje z zakresu zarządzania.
- Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Fundację Rozwoju Edukacji Menedżerskiej SGH
- Administrator
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Edukacji Menedżerskiej SGH z siedzibą przy al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, zwana dalej „Administratorem”. Z administratorem można skontaktować się poprzez adres -mail: frem@sgh.waw.pl - Cel przetwarzania danych osobowych
Celem przetwarzania danych jest podjęcie działań związanych z organizacją konferencji, seminariów, webinariów, szkoleń, warsztatów oraz zawieraniem umów (przed zawarciem, zawarcie, realizacja, rozliczenie i archiwizacja). - Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) zwanego dalej „RODO”, w związku z właściwymi przepisami finansowo-księgowymi wynikającymi z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217), ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 423, 432 i 619) oraz ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1128, 1163 i 1243). - Informacja o odbiorcach danych osobowych
Dane osobowe będą udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa (np. ZUS, US) w celu wypełnienia wynikających z nich obowiązków. W przypadku korzystania przez Administratora z usług innych podmiotów, dane osobowe mogą być im ujawnione na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, a podmioty te będą zobowiązane do zachowania poufności przetwarzanych danych. - Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz jej realizacji. Skutkiem odmowy podania danych będzie niemożność zawarcia umowy. - Czas przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane będą przez okres przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej i archiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. Na podstawie Pani/Pana danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany w rozumieniu art. 22 RODO. - Informacja o prawie wniesienia skargi
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator
Fundacja Rozwoju Edukacji Menedżerskiej SGH
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel.: 667 766 700
e-mail: frem@sgh.waw.pl