Wysyłka dyplomu
Absolwent może otrzymać dyplom drogą pocztową (wysyłka na terytorium Unii Europejskiej). W tym celu należy wysłać wniosek za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres Dziekanatu (Dziekanat Studium Magisterskiego, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa)/w formie elektronicznej (skan wniosku opatrzony podpisem kwalifikowanym) na adres dsm@sgh.waw.pl lub za pośrednictwem ePUAP. Pozostałe formalności (karta obiegowa) realizuje Dziekanat.
Odbiór osobisty
W celu odbioru osobistego, należy umówić się na spotkanie za pomocą aplikacji Microsoft Bookings. W ustalonym terminie należy przyjść do Dziekanatu SM (stanowiska 1, 2, 3) bez pobierania biletu z kolejkomatu. Osoby, które uzyskały tytuł magistra przed 2009 rokiem oraz absolwenci studiów jednolitych proszeni są o podbicie w Bibliotece karty obiegowej.
Zapisy na odbiór dyplomu za pomocą aplikacji Microsoft Bookings
Wydanie dyplomu osobie trzeciej
Wydanie dyplomu osobie trzeciej jest możliwe wyłącznie po dostarczeniu przez nią upoważnienia notarialnego lub na podstawie złożonego przez studenta upoważnienia (osobiście w biurze dziekanatu). Upoważnienie zostaje w aktach.
Opłata za dyplom
Przy odbiorze dyplomu, o ile nie zostało dostarczone wcześniej, należy dostarczyć potwierdzenie opłaty za dyplom. Wpłaty należy dokonać na indywidualny nr konta widoczny w USOSweb (w tytule przelewu należy podać nr albumu).
Studenci, którzy podpisali umowę w roku akademickim 2019/2020 i później, wnoszą opłatę tylko za dodatkowy odpis w języku obcym - 20 zł (Zarządzenie Rektora nr 18 z dnia 8 maja 2019 r.).
Wraz z dyplomem ukończenia studiów II stopnia wydawane jest świadectwo dojrzałości i dyplom z poprzedniej uczelni, o ile dokumenty te zostały złożone w procesie rekrutacji.
Informacje dla absolwentów SGH
Dziekanat Studium Magisterskiego – Sekretariat
al. Niepodległości 162
tel.: 22 564 94 83
e-mail: dsm@sgh.waw.pl