Cel badania
Celem projektu jest wzbogacenie dotychczasowego dorobku teoretycznego nauk o zarządzaniu w ujęciu interdyscyplinarnym, a także popularyzacja dobrych praktyk oraz wdrażanie wiedzy pochodzącej z badań empirycznych w praktyce zarządzania.
Opis badania
Opublikowanych zostało łącznie 16 artykułów, w tym 4 w języku angielskim i 12 w języku polskim opublikowano artykuły łącznie 22 autorów, w tym 3 to autorzy zagraniczni, a 17 to osoby spoza SGH.
Każdy opublikowany w 2023 roku numer „Edukacji Ekonomistów i Menedżerów” miał redaktora tematycznego, w tym dwie osoby spoza SGH wszystkim artykułom nadano numery DOI.
Wszystkie opublikowane artykuły zostały zrecenzowane w procedurze podwójnie ślepych recenzji.
Pełne wersje artykułów zostały wprowadzone do systemu Open Journal Systems (OJS), stanowiącego platformę pozwalającą na publikowanie czasopisma w otwartym dostępie „Open Access” - na odpowiedniej licencji Creative Commons oraz automatyczne indeksowanie przez Google Scholar.
„Edukacja Ekonomistów i Menedżerów” jest indeksowana w: European Reference Index for the Humanities and Social Sciences (ERIH PLUS), The Central European Journal of Social Sciences and Humanities (CEJSH), BazEkon, INDEX COPERNICUS oraz w amerykańskim serwisie czasopism elektronicznych EBSCO. W ramach zmian na liście czasopism MEiN z 17 lipca 2023r. punktacja „Edukacji Ekonomistów i Menedżerów” została zwiększona z 20 do 40 punktów.
Kierownik zespołu
Agnieszka Wojtczuk-Turek
Członkowie zespołu
- Hanna Kinowska
- Rafał Łabędzki
- Anna Biłyk
- Katarzyna Mikołajczyk