Studia Podyplomowe Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu

Celem Studiów Podyplomowych Sztuczna Inteligencja i Automatyzacja w Marketingu jest przekazanie kompleksowej wiedzy na temat zastosowań sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu oraz wykształcenie praktycznych umiejętności projektowania i wdrażania usług wykorzystujących sztuczną inteligencję i automatyzację, a także nauczenie umiejętności prowadzenia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i automatyzacji.

Atuty kierunku
Żarówka z trybem ikona

Kompleksowa wiedza
– na temat zastosowania sztucznej inteligencji i automatyzacji w działaniach marketingowych

dziecko z klockami ikona mała

Praktyczne kompetencje 
– projektowania, wdrażania oraz rozwoju rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencje i automatyzację

Wyszukiwanie ikona

Renomowana kadra 
– specjaliści i badacze zajmujący się wykorzystaniem AI i automatyzacją działań marketingowych

REKRUTACJA TRWA

  • Zajęcia w uczelni
  • Spotkania odbywają się w piątki 17.10–20.40 i w soboty 9.00–16.30.
  • Opłata za całość studiów: 10000 zł (możliwe raty).
Dofinansowanie 1. edycji studiów z Bazy Usług Rozwojowych PARP
Kierownik studiów

dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH
e-mail: tdolig@sgh.waw.pl

sekretarz studiów

dr Sylwia Sobolewska
tel.: +48 509 289 389
e-mail: ssobol@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe

Menu