Podyplomowe Studia Administracji i Zarządzania
Podyplomowe Studia Administracji i Zarządzania przygotowują do skutecznego i efektywnego funkcjonowania w nowoczesnej strukturze administracji rządowej, samorządowej, jak i w sektorze prywatnym (w tym w zakresie prawa pracy, zamówień publicznych i pomocy publicznej, zarządzania projektem, zespołem, informacją i komunikacją, funduszami europejskimi a także lobbingu i przywództwa oraz monitoringu i ewaluacji interwencji publicznych).
Praktyczne zajęcia – z wykorzystaniem oryginalnych dokumentów i rzeczywistych studiów przypadku
Wartość dodana – materiały do wszystkich zajęć objętych programem studiów
WYGODNE STUDIA – oferowane również w formie zdalnej
Dlaczego warto?
- Program studiów został tak skonstruowany, aby osoby bez wykształcenia w tym kierunku, jak i bez doświadczenia w obszarze w administracji i zarządzania mogły bez problemów dać sobie radę i uzyskać niezbędną wiedzę i umiejętności do wypełniania powierzonych zadań w administracji publicznej, regionalnej, lokalnej oraz podmiotów prywatnych.
- Jednocześnie osoby, posiadające pewną wiedzę w tych tematach będą mogły uporządkować i rozwinąć ją oraz nabyć dodatkowe kompetencje niezbędne do podwyższenia swoich kwalifikacji zawodowych.
- Absolwenci są przygotowani do objęcia stanowisk każdego szczebla w strukturach administracyjnych zarówno biznesu prywatnego czy państwowego, jak też urzędów centralnych i samorządowych.
- W przypadku pracowników administracji publicznej studia przygotowują dodatkowo do sprawdzianu w ramach organizowanego corocznie postępowania kwalifikacyjnego na urzędnika mianowanego.
Czy dla mnie?
Podyplomowe Studia Administracji i Zarządzania skierowane są do osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w obszarach wspierających ich dotychczasową działalność i zaangażowanie zawodowe, a w szczególności do pracowników:
- administracji szczebla rządowego, centralnego, regionalnego i lokalnego;
- instytucji, urzędów oraz organów państwowych i samorządowych;
- prywatnych i państwowych przedsiębiorstw, korporacji międzynarodowych, organizacji pozarządowych;
- wszystkich pozostałych podmiotów, w których funkcjonują jednostki zarządzające i obsługujące.
Program
Instytucje, prawo i lobbing w UE (16 godz.)
Instytucje UE: Rada Europejska, Rada Unii Europejskiej i jej organy przygotowawcze (grupy robocze i COREPER), Komisja Europejska, Parlament Europejski, proces decyzyjny w UE, w tym w okresie pandemii COVID-19, zwykła procedura ustawodawcza, lobbing w instytucjach UE, koordynacja polskiej polityki europejskiej, udział Polski w procesie decyzyjnym w UE, akty prawne UE.
Polityka zagraniczna Polski (8 godz.)
Uwarunkowania i priorytety polskiej polityki zagranicznej, europejskiej i bezpieczeństwa; kwestie instytucjonalne; stosunki dwustronne i współpraca regionalna (z uwzględnieniem wyzwań związanych z pandemią COVID-19) – Grupa Wyszehradzka, Inicjatywa Trójmorza; B9; polityczne aspekty rozwoju polskiej infrastruktury transportowej (m.in. Via Carpatia, porty); bezpieczeństwo energetyczne: kwestie infrastrukturalne i rynkowe; priorytety RP a nowe wieloletnie ramy finansowe UE; priorytety w polityce wobec wschodniego sąsiedztwa UE i Bałkanów Zachodnich; polityka wobec Chin; Polska na trasie połączeń Europa–Azja.
Podstawy prawa (8 godz.)
Wybrane zagadnienia prawoznawstwa (norma prawna, akt prawny, reguły interpretacyjne itp.), gałęzie prawa (klasyfikacja i charakterystyka), źródła prawa, elementy prawa międzynarodowego publicznego (źródła prawa międzynarodowego publicznego, prawo międzynarodowe a prawo krajowe, podmioty prawa międzynarodowego, pozostałe zagadnienia), podstawy prawa konstytucyjnego (zasady konstytucyjne, organy władzy, sądy i trybunały, organy ochrony państwowej i ochrony prawa). Zagadnienie dotyczące praw i wolności człowieka w okresie trwania epidemii COVID -19., oraz problematyka: dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.
Administracja publiczna (8 godz.)
Funkcje i struktura organów władzy publicznej, instytucje polityczne, struktura administracji, procesy działań publicznych, procesy decyzyjne w administracji publicznej w sytuacjach kryzysowych, transformacja cyfrowa oraz modernizacja administracji publicznej.
Postępowanie administracyjne (8 godz.)
Funkcjonowanie administracji publicznej, źródła prawa w zakresie postępowania administracyjnego i sądowo-administracyjnego, podstawowe zasady postępowania administracyjnego, a także jego cele i funkcje, podstawowe elementy postępowania administracyjnego sądowo- administracyjnego. Z uwagi na zaistnienie stanu epidemii w zakresem programu objęto także kwestie funkcjonowania administracji publicznej w tym czasie.
Lobbing w administracji (8 godz.)
Definicje lobbingu, grupy interesów, dialogu społecznego, określenie funkcji lobbingu, charakterystyka wzorów relacji grup interesu z administracją publiczną, zasoby wywierania wpływu i kanały dostępu do decyzji administracyjnych, cele grup interesu, uwarunkowania konstytucyjne i prawne działalności lobbingowej, ramy instytucjonalne i aktorzy działań lobbingowych, formy i rodzaje lobbingu, standardowe metody oddziaływania.
Zarządzanie w administracji publicznej (8 godz.)
Źródła specyfiki zarządzania w administracji publicznej, specyfika sektora publicznego i sektora prywatnego w odniesieniu do kwestii zarządzania, inherentne ograniczenia sprawności organów i urzędów administracji publicznej i główne założenia programów podwyższenia sprawności ich funkcjonowania, poziomy i wymiary zarządzania w sektorze publicznym, podstawowe założenia teorii wyboru publicznego i zna jej praktyczne zastosowania, podstawowe obszary i techniki zarządzania w administracji publicznej, kryteria odróżnienia perspektywy operacyjnej i strategicznej w zarządzania w administracji publicznej, kryteria oceny strategicznych programów działania organów i urzędów administracji publicznej. Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej – przypadek epidemii COVID-19.
Zarządzanie ludźmi (8 godz.)
Budowa systemu motywacyjnego w organizacji, motywacja finansowa i pozafinansowa, motywacja wewnętrzna, wyzwalanie zaangażowania pracowników, prowadzenie rozmowy oceniającej. Zarządzanie ludźmi w czasach kryzysu – analiza reakcji na pandemię COVID-19.
Prawo i polityka jednolitego rynku europejskiego (8 godz.)
Zarys historyczny budowy unii celnej i jednolitego rynku europejskiego; wprowadzenie swobodnego przepływu towarów (eliminacja barier fizycznych, technicznych i fiskalnych), swobodny przepływ usług, swoboda przepływu pracowników i koordynacja zabezpieczenia socjalnego, uznawanie kwalifikacji i dyplomów, swoboda przepływu kapitału (nabywanie nieruchomości przez cudzoziemców). Funkcjonowanie jednolitego rynku w okresie pandemii COVID-19.
Prawo pracy (8 godz.)
Powstanie i zmiana stosunku pracy, ustanie stosunku pracy, treść stosunku pracy, odpowiedzialność prawna w stosunkach pracy, ochrona pracy, spory prawne z zakresu prawa pracy, dyskusja i analiza materiałów empirycznych – umów dotyczących stosunku pracy (umów o pracę) i orzecznictwa sądowego z tego zakresu, kierunki rozwoju prawa pracy. Zagadnienia związane z prawami i obowiązkami pracodawców i pracowników w związku z epidemią koronawirusa. Sytuacja samozatrudnionych w okresie epidemii COVID-19.
Przywództwo w organizacji (8 godz.)
Pojęcia przywództwa i jego znaczenie, typy i poziomy przywództwa, zarządzanie zmianą kultury organizacyjnej, analiza własnych kompetencji przywódczych, rozwój wybranych umiejętności przywódczych. Rola przywódcy w przeprowadzaniu wybranych typów zmian, w tym w szczególności zmiany kultury organizacyjnej. Przywództwo w kryzysie. Odpowiedzialność przywódcy w czasach pandemii.
Public relations (8 godz.)
Znaczenia public relations we współczesnych organizacjach, granice oddziaływań PR na inne sfery działania organizacji, współczesny sposób rozumienia public relations, nowoczesne techniki i narzędzia, jakie współczesny PR wykorzystuje, budowanie strategii public relations organizacji w kontekście innych podejmowanych przez nią działań komunikacyjnych, etapy budowania efektywnej strategii PR, dostępne techniki PR pozwalające realizować strategię, analiza rzeczywistych strategii PR, zrealizowanych kampanii, tworzenie przykładowej strategii PR w trakcie zajęć warsztatowych. PR w czasach kryzysu.
Finanse publiczne (8 godz.)
Międzysektorowe przepływy pieniądza, teoria wyboru publicznego, funkcje finansów publicznych, teoria opodatkowania (w tym krzywa Laffera), teoria transferu, analiza incydencji podatkowej, zagadnienie sprawiedliwości podatkowej i transferowej, budżetowanie, kontrola finansów publicznych – mechanizmy wewnętrzne i zewnętrzne, finansowe mechanizmy pomocy publicznej – zakazy i wyjątki od zakazów, w tym podejście UE i w tych ramach, Polski do pomocy w związku z epidemią COVID-19.
Monitoring i ewaluacja (8 godz.)
Wprowadzenie do ewaluacji interwencji publicznych: definicja, podstawowe pojęcia, typy badań ewaluacyjnych, ewaluacja w cyklu realizacji projektów i programów publicznych, logika interwencji publicznej: od wskaźników wkładu, poprzez produkty i rezultaty projektów i programów, metodologia badań ewaluacyjnych: metody ilościowe, jakościowe, pomiar rzeczywistych efektów interwencji publicznych. Realizacja badania ewaluacyjnego w praktyce: przygotowanie zlecenia i przeprowadzenie prac badawczych w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego.
Finanse Unii Europejskiej (8 godz.)
Źródła dochodów unijnego budżetu, struktura wydatków z budżetu UE, modyfikacje wydatków w następstwie pandemii COVID-19 i źródła ich finansowania, beneficjenci i płatnicy netto, kierunki dyskusji w sprawie Wieloletnich Ram Finansowych UE na lata 2021–2027, znaczenie budżetu dla państw UE oraz dla całego ugrupowania.
Prawo zamówień publicznych (8 godz.)
Podstawy prawne zamówień publicznych, zakres podmiotowy ustawy Pzp, zakres przedmiotowy ustawy Pzp, zasady zamówień publicznych, szacownie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, tryby udzielania zamówień, siwz, kwalifikacja podmiotowa, badanie ofert, umowy w sprawie zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, kontrola zamówień publicznych. Nowe regulacje w zamówieniach publicznych wprowadzone w związku z epidemią COVID-19.
Prawo pomocy publicznej UE (8 godz.)
Pojęcie pomocy publicznej, kategorie pomocy publicznej, formy pomocy a ekwiwalent dotacyjny brutto, traktatowe zasady udzielania pomocy publicznej, procedury notyfikacji udzielania pomocy publicznej, systematyka prawa dotyczącego pomocy publicznej, ogólne rozporządzenie wyłączające wybrane kategorie pomocy publicznej spod obowiązku notyfikacyjnego, koncepcja krajowej pomocy regionalnej.
Projekty UE w instytucjach administracji publicznej (8 godz.)
Możliwości finansowania projektów ze środków UE, zasady poszukiwania wsparcia, zasady przygotowania wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami, zasady procesu aplikacyjnego, przygotowanie organizacji do realizacji projektu finansowanego ze środków UE. Możliwości wspierania organizacji w czasach kryzysu i spowolnienia wywołanego m.in. pandemią.
Etyka w administracji (8 godz.)
Wybrane kwestie i dylematy związane z etyką w administracji w warunkach gospodarki globalnej, ze szczególnym uwzględnieniem powiązań tych zagadnień z teorią instytucji i teorią konkurencyjności międzynarodowej, związek współczesnych studiów nad konkurencyjnością międzynarodową z problematyką instytucjonalną i etyczną oraz jakością państwa, w tym koncepcją etyki w administracji, społecznej odpowiedzialności w gospodarce oraz wzrostu i rozwoju zrównoważonego, modele administracji i ich etycznego wymiaru oraz etycznych kodeksów postępowania w administracji. Najnowsze doświadczenia i dylematy etyczne związane z pandemią i koronawirusem.
Kierownik studiów
Specjalista w zakresie polityki pomocy publicznej dla przedsiębiorców, wykorzystania funduszy europejskich, polityki spójności, polityki rynku wewnętrznego UE, wspólnej polityki handlowej, polityki przemysłowej UE, ekspert w zakresie procesu decyzyjnego w instytucjach Unii Europejskiej oraz lobbingu w UE.
Wykładowcy
Profesor nauk społecznych w Instytucie Filozofii, Socjologii i Socjologii Ekonomicznej Kolegium Społeczno-Ekonomicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz w Centrum Europejskim Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Rady naukowej dyscypliny nauki o polityce i administracji SGH, Rady Centrum Europejskiego UW oraz Rady Naukowej Instytutu Studiów Politycznych PAN.
Profesor w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pracuje w Katedrze Integracji i Prawa Europejskiego. Ukończyła studia na Wydziale Handlu Zagranicznego w Szkole Głównej Planowania i Statystyki (obecnie Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). W 1992 r. otrzymał tytuł profesora.
Profesor nauk prawnych, doktor nauk ekonomicznych. W latach 2015-2020 dyrektor Instytutu Prawa SGH, 2007–2015 kierownik Katedry Prawa Europejskiego SGH, 2013–2015 podsekretarz stanu w MSZ odpowiedzialny za sprawy prawne i traktatowe, 2007–2013 członek Kolegium Najwyższej Izby Kontroli.
Specjalista w zakresie polityki pomocy publicznej dla przedsiębiorców, wykorzystania funduszy europejskich, polityki spójności, polityki rynku wewnętrznego UE, wspólnej polityki handlowej, polityki przemysłowej UE, ekspert w zakresie procesu decyzyjnego w instytucjach Unii Europejskiej oraz lobbingu w UE.
Profesor uczelni w Instytucie Międzynarodowej Polityki Gospodarczej Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Kierownik Zakładu Konkurencyjności Międzynarodowej. Specjalizuje się w problematyce konkurencyjności międzynarodowej, ekonomii instytucjonalnej, filozofii ekonomii, etycznych aspektów życia gospodarczego, ekonomiki transportu.
Pracownik naukowy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zatrudniony w Instytucie Zarządzania Wartością. Posiada doświadczenie zawodowe w obszarach doradztwa biznesowego dla organizacji wdrażających innowacje, przygotowywaniu analiz finansowych i ekonomicznych oraz w zarządzaniu projektami innowacyjnymi.
Profesor w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie specjalizuje się w analizie nowoczesnych modeli organizacji, problemach przywództwa gospodarczego, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu kompetencjami pracowników oraz public relations.
Radca prawny, doktor nauk prawnych w zakresie prawa. Od 2000 r. pracownik Urzędu Zamówień Publicznych, obecnie na stanowisku dyrektora Departamentu Prawnego. Uczestniczyła w pracach nad nową ustawą Prawo zamówień publicznych. Trener na szkoleniach i seminariach, prelegent na konferencjach organizowanych przez Urząd Zamówień Publicznych.
Pracownik Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, ekspert w dziedzinie zarządzania w sektorze publicznym. Wykładowca, trener, pasjonat sprawnego funkcjonowania wszelakich organizacji: małych grup, organizacji pozarządowych, urzędów oraz państw. Adiunkt w Katedrze Administracji Publicznej SGH w latach 2006–2015.
Doktor nauk prawnych, adiunkt w Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji, od 2019 roku ekspert Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Posiada doświadczenie zarówno w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, jak i w pracy w administracji publicznej.
Dyrektor Ośrodka Studiów Wschodnich im. Marka Karpia. Wcześniej kierownik zespołu Białorusi, Ukrainy i Mołdawii oraz analityk w zespole rosyjskim OSW. Pracował również jako koordynator projektów międzynarodowych w Fundacji im. Stefana Batorego.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2004 r. pracownik Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, od 2006 do 2013 r. na stanowisku naczelnika Wydziału Ewaluacji (Krajowa Jednostka Ewaluacji). Od 2013 r. współtworzy niezależną organizację non-profit Fundacja IDEA Rozwoju oraz jest prezesem spółki badawczej IDEA Instytut.
Opinie o studiach
Jedno ze słownikowych znaczeń rzeczownika kompetencja to zakres czyjejś wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Decydując się na te studia, chciałem dokładnie tego – wzmocnić własne kompetencje. Spotkałem tutaj zbiór doskonałej kadry. Połączenie ponadprzeciętnej wiedzy naukowej z niezwykłym praktycznym doświadczeniem zawodowym wykładowczyń i wykładowców sprawiło, że otrzymaliśmy produkt doskonały. Dodatkowo grupa słuchaczy i słuchaczek wzmacniała wartość każdych zajęć swoim doświadczeniem i różnorodnością zawodową. Podyplomowe Studia Administracji i Zarządzania - polecam! Po prostu.
Początkowo wybrałam inny kierunek, jednak wówczas nie został uruchomiony. Ostatecznie zdecydowałam się na Administrację i Zarządzanie. To był dobry wybór, te studia uzupełniły moją wiedzę, rozszerzyły możliwości oraz otworzyły mnie na nieznane. Szczerze polecam, to był dobrze wykorzystany czas i najlepsza inwestycja - w siebie.
Wybierając Studia Podyplomowe Administracji i Zarządzania możesz spodziewać się wysokiej jakości kształcenia, za którą odpowiada świetnie dobrana kadra, partnerskiego podejścia do słuchacza, świetnej atmosfery i pełnego profesjonalizmu w każdym aspekcie. Wiedza przekazywana na zajęciach ma charakter użytkowy, prowadzący nie ograniczają się do teorii, uczestniczyliśmy w wielu dyskusjach i ćwiczeniach. Wiedza, którą uzyskałem z pewnością przyda się w pracy, a czas spędzony na SGH był świetną inwestycją.
Polecam Studia Podyplomowe Administracji i Zarządzania każdemu, kto najbardziej ceni profesjonalizm i jakość kształcenia. W toku studiów każdy z wykładowców przekazywał wiedzę w sposób interesujący i przystępny, jednocześnie zachęcając grupę do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. Co więcej, Uczelnia wzorowo poradziła sobie w trudnej sytuacji, jaką spowodował stan zagrożenia epidemicznego, umożliwiając słuchaczom zdalny udział w zajęciach i ukończenie nauki w przewidzianym pierwotnie terminie. W mojej ocenie wprowadzenie zdalnego nauczania nie wpłynęło negatywnie na jakość prowadzonych zajęć, natomiast umożliwiło słuchaczom bezpieczne i komfortowe kształcenie.
Udział w 7. edycji Studiów Podyplomowych Administracji i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie był dla mnie ciekawą przygodą życiową. Profesjonalna kadra naukowa oraz dobrze skonfigurowany program studiów pozwoliły mi nabyć obszerną wiedzę teoretyczną w zakresie administracji oraz zarządzania. Dzięki doświadczeniu praktycznemu wykładowców zapoznałam się z ciekawymi przypadkami realizowanymi w praktyce. Dzięki tym studiom miałam możliwość poznania ciekawych osób zajmujących się administracją na co dzień, co pozwoliło mi wymienić się doświadczeniami. Uzyskana przeze mnie wiedza jest przydatna w pracy, dzięki czemu mogę lepiej realizować swoje zadania jako pracownik służby cywilnej.
W moim przypadku studia były początkiem realnego awansu zawodowego i stały się trampoliną do sukcesu. Tuż po ich zakończeniu otrzymałam propozycję pełnienia funkcji dyrektora w instytucji kultury, zaś obecnie piastuję kierownicze stanowisko w administracji samorządowej. Program studiów był doskonale dopasowany do obowiązków, które wykonuję na co dzień, zaś wykładowcy byli bardzo profesjonalni, operując ciekawymi przykładami z życia codziennego.
Rekrutacja
24. edycja studiów zostanie uruchomiona w roku akademickim 2025/2026.
Zajęcia rozpoczną się w październiku 2025 r.
Rekrutacja wkrótce.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń rozumiana jako rejestracja w Internetowym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP), dokonanie wpłaty czesnego (min. I rata) i złożenie wymaganych dokumentów.
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
umowa o warunkach odpłatności za studia (umowy zostaną przygotowane przez SGH),
Dokument- formularz aplikacyjny (wypełniany i generowany w ISSP),
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- obowiązkowa obecność – udział uczestnika na zajęciach w wymiarze co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych studiami,
- dwuetapowa weryfikacja wiedzy i umiejętności:
- część pisemna (maksymalna liczba punktów do zdobycia – 20) – test jednokrotnego wyboru (czas trwania ok. 15-20 minut). Zakres obejmuje cały materiał, a pytania są przygotowywane przez poszczególnych wykładowców prowadzących zajęcia na studiach podyplomowych
- część ustna (maksymalna liczba punktów do zdobycia – 80) – prezentacja przygotowanego wcześniej studium przypadku. W ciągu całego okresu trwania studiów słuchacze będą przygotowywali studium przypadku w jednym z wybranych przez siebie obszarów:
a) lobbing w instytucjach polskich i europejskich,
b) zarządzanie środkami europejskimi
c) ewaluacja realizowanych projektów (w tym unijnych).
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 6500 zł.
Możliwość wpłaty w dwóch równych ratach:
I rata – płatna przy zapisie,
II rata – płatna do 31 stycznia 2026 r.
W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć (w tym online). Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
Sekretarz studiów
mgr inż. Karolina Nivette
tel.: +48 22 564 93 49
tel.: +48 516 676 818
e-mail: knivet@sgh.waw.pl
Kierownik studiów
dr hab. Adam A. Ambroziak, prof. SGH
e-mail: aambro@sgh.waw.pl
adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kolegium Gospodarki Światowej
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
Organizator studiów
Kolegium Gospodarki Światowej
Katedra Integracji i Prawa Europejskiego
- Zajęcia w uczelni
- Spotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty 10:00–17:00 i niedziele 8:00–15:00.
- Opłata za całość studiów: 6500 zł (możliwe raty).
Studia dostępne również w formule online
dr hab. Adam A. Ambroziak, prof. SGH
e-mail: aambro@sgh.waw.pl
mgr inż. Karolina Nivette
tel.: +48 22 564 93 49
tel.: +48 516 676 818
e-mail: knivet@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe