Studia Podyplomowe Women on Boards. Program Rozwoju Przywództwa Kobiet

Celem Studiów Podyplomowych Women on Boards. Program Rozwoju Przywództwa Kobiet jest wsparcie liderek w rozwoju ich wiedzy, umiejętności i pewności siebie, tak aby mogły skutecznie (współ)tworzyć zrównoważony biznes oraz przygotować siebie i firmy na obecne i przyszłe wyzwania rozwojowe.

Atuty kierunku
Dokumenty ikona zielona mała

Kompleksowy program  – wiedza i umiejętności zawodowe w połączeniu z rozwojem osobistym.

Grupa ludzi i gwiazdki ikona

Wspierająca społeczność  – budowanie jakościowych kontaktów osobistych i zawodowych.

Świecąca żarówka na dłoni ikona

Jakość merytoryczna  – praktycy biznesu, nauka i międzynarodowe badania.

Dlaczego warto?

  • Studia Podyplomowe Women on Boards. Program Rozwoju Przywództwa Kobiet rozwijają umiejętności przywódcze i świadomość menedżerską bieżących zmian i trendów kształtujących współczesny biznes i modele przywództwa (elastyczność organizacyjna, adaptacyjność strategiczna, różnorodność).
  • Budują wiedzę i zdolności niezbędne dla skutecznego przewodzenia zespołom, projektom, zmianom oraz organizacjom zorientowanym na wyzwania przyszłości.
  • Pomagają wykorzystać własny potencjał i wzmocnić zaufanie do siebie; uświadomić mocne strony i zidentyfikować przestrzeń na dalszy rozwój.
  • Wspierają osobistą efektywność i kompetencje społeczne (empatia i odporność, odwaga i asertywność, osobisty autorytet i autentyczność).
  • Rozwijają umiejętności słuchania i skutecznego komunikowania się w świecie różnorodności i złożoności.
  • Pomagają w świadomym kierowaniu własnym rozwojem, budowaniu marki osobistej i drogi zawodowej.
  • Zapewniają naukę przez działanie, czyli zdrowy mix najnowszych osiągnięć naukowych (zarządzanie, psychologia) i praktycznego podejścia w oparciu o studia przypadków i osobiste doświadczenia zawodowe prowadzących.
  • Ułatwiają wartościowy network w różnorodnym gronie innych uczestniczek Programu, uznanych ekspertek/ów i liderek/ów biznesu, doradców kariery, mentorów i coachów. Oferują możliwość dodatkowych spotkań z gościnią/gościem specjalnym, absolwentką/absolwentem SGH.
  • Zapewniają świadectwo honorowane w środowisku międzynarodowym.

Czy dla mnie?

Zapraszamy:

  • średnią i wyższą kadrę menedżerską (min. trzy lata na stanowisku kierowniczym lub jako liderka projektu),
  • właścicielki firm,
  • menedżerki w organizacjach społecznych/pozarządowych,
  • menedżerki w instytucjach publicznych,
  • menedżerki w administracji samorządowej/ rządowej,
  • kobiety wolnych zawodów,
  • wszystkie menedżerki, które chcą rozwijać swój potencjał przywódczy.

Rekomendacje

Zgodnie z dyrektywą europejską o równowadze płci we władzach spółek giełdowych, do czerwca 2026 r. przynajmniej 40 proc. stanowisk dyrektorów/dyrektorek nie wykonawczych lub co najmniej 33 proc. wszystkich stanowisk dyrektorskich (wykonawczych i nie wykonawczych) mają zajmować osoby należące do płci niedostatecznie reprezentowanej. W praktyce to właśnie kobiety są niedostatecznie reprezentowane. Tak więc zwiększenie udziału kobiet w zarządach i radach nadzorczych to nie tylko realizacja należnych kobietom praw równościowych, ale także większa różnorodność kluczowych kompetencji. W rezultacie to także szansa na wyższą skuteczność zarządczą i zaangażowanie osób pracujących. Nie chodzi więc jedynie o stworzenie warunków dla wdrożenia nowego prawa, ale o lepsze przywództwo, włączającą kulturę organizacyjną i wyniki biznesowe. Zapraszam osoby zainteresowane rozwojem swoich kompetencji w tym kierunku.

dr hab. Halina Brdulak, prof. SGH

Wobec rewolucji technologicznej, różnorodności interesariuszy i kolejnych kryzysów firmy potrzebują odpowiedzialnych liderów, nowych kompetencji i stałej aktualizacji wiedzy. Potrzebują też kobiet (ponad 50proc. społeczeństwa), liderek projektów, zespołów i firm, które będą umiały wdrażać zmiany i osiągać założone cele, wzmacniać przywództwo inkluzywne i odpowiedzialne, budować elastyczne zespoły projektowe. A to wszystko w partnerstwie z innymi, nie rezygnując przy tym z własnych wyborów zawodowych i osobistych.

Lidia Deja, partnerka Studiów Podyplomowych Women on Boards. Program Rozwoju Przywództwa Kobiet; praktyk biznesu

Program

  • Strategiczne Przywództwo Transformacyjne – 24 godz.
  • Zarządzanie sobą – kompetencje emocjonalne – 24 godz.
  • Zarządzanie sobą – odwaga liderki – 12 godz.
  • Zarządzanie innymi – angażowanie i zaufanie – 24 godz.
  • Zarządzanie innymi – komunikacja i relacje – 16 godz.
  • Zarządzanie organizacją – zmiany i projekty – 16 godz.
  • Zarządzanie różnorodnością – 16 godz.
  • Zarządzanie wizerunkiem/marka osobista – 16 godz.
  • Zarządzanie karierą – projektowanie dalszego rozwoju – 12 godz.

Razem: 160 godz. zajęć dydaktycznych.

Kierownik studiów

dr hab. Halina Brdulak, prof. SGH

Profesorka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ambasadorka dostępności w SGH i mentorka. Przewodnicząca Rady Klimatycznej oraz Rady Naukowej Programu Anti–corruption przy UNGC Network Poland. Członkini Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Rady Programowej miesięcznika „Gospodarka Materiałowa i Logistyka”, kwartalnika „Transport and Logistics”, „Kobieta i Biznes”.

Ekspertka UNGC, GS1 i Polskiego Instytutu Transportu w zakresie zrównoważonych łańcuchów dostaw. Członkini Jury Konkursu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Kaizen Award, Solve for Tomorrow, PRME. Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet (2006–2012), obecnie honorowa prezeska. Kierowniczka Studiów Podyplomowych Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Autorka wielu publikacji z zakresu handlu zagranicznego, logistyki, zarządzania różnorodnością, negocjacji, zrównoważonego rozwoju i nowych technologii. Globtroterka, joginka, miłośniczka żeglarstwa i turystyki rowerowej. Ściśle współpracuje z biznesem.

Wykładowcy

wykladowca studia podyplomowe
dr hab. Halina Brdulak, prof. SGH

Profesorka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ambasadorka dostępności w SGH i mentorka. Przewodnicząca Rady Klimatycznej oraz Rady Naukowej Programu Anti–corruption przy UNGC Network Poland. Członkini Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Rady Programowej miesięcznika „Gospodarka Materiałowa i Logistyka”, kwartalnika „Transport and Logistics”, „Kobieta i Biznes”.

Ekspertka UNGC, GS1 i Polskiego Instytutu Transportu w zakresie zrównoważonych łańcuchów dostaw. Członkini Jury Konkursu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Kaizen Award, Solve for Tomorrow, PRME. Prezeska Międzynarodowego Forum Kobiet (2006–2012), obecnie honorowa prezeska. Kierowniczka Studiów Podyplomowych Lean Green – Transformacja Liderów w Kierunku Zrównoważonego Rozwoju. Autorka wielu publikacji z zakresu handlu zagranicznego, logistyki, zarządzania różnorodnością, negocjacji, zrównoważonego rozwoju i nowych technologii. Globtroterka, joginka, miłośniczka żeglarstwa i turystyki rowerowej. Ściśle współpracuje z biznesem.
Lidia Deja wykładowca
Lidia Deja

Pomysłodawczyni i współorganizatorka studiów, członkini Rady Programowej. Liderka w transformacjach związanych ze zrównoważonym rozwojem, transformacyjnym przywództwem, komunikacją i kulturą zmiany. Doświadczona w analizie interesariuszy i wpływu, budowaniu programów i polityk w obszarze społecznym. Ekspertka przywództwa zorientowanego na cel/purpose-driven, leadership communication i szerzej executive presence. Posiada 30-letnie doświadczenie w międzynarodowych korporacjach, gdzie odpowiadała za Corporate Affairs, strategię marki i komunikację z interesariuszami oraz zarządzanie zmianami w projektach inwestycyjnych i procesach innowacyjnych (digitalizacja, ESG, fuzje i przejęcia, re-branding).

Certyfikowana menedżerka zmiany (PROSCI) i mentorka, posiada dyplom Sustainable Business Strategy (Harvard Business School, programy online), absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych w Paryżu. Pasjonatka literatury faktu, geopolityki, zmian społeczno-kulturowych oraz psychologii biznesu. Ciekawość i „fearless learning” realizuje w podróżach po świecie, projektach dziennikarskich i inicjatywach edukacyjnych.
Malwina Falszewska wykładowca studiów podyplomowych
Malwina Faliszewska

Ekspertka w zakresie kobiecego przywództwa, PCC coach oraz certyfikowana trenerka Inteligencji Emocjonalnej RocheMartin i talentów Gallupa. Od kilkunastu lat wspiera liderki i liderów w rozwijaniu autentycznego przywództwa, które łączy pewność siebie, empatię, efektywność i otwartość na różnorodność. Specjalizuje się we wzmacnianiu kompetencji liderskich oraz budowaniu kultur współpracy i włączania w zespołach. Prowadzi programy rozwoju kariery dla kobiet w międzynarodowych organizacjach.

Doświadczenie zdobywała m.in. w Deloitte, gdzie odpowiadała za obszar Learning & Development oraz Diversity, Equity & Inclusion. Regularnie występuje na prestiżowych konferencjach biznesowych jak European Economic Congress, Impact CEE, autorka książek „Uwolnij swój talent” oraz „Sięgaj po więcej i rób karierę w zgodzie ze sobą”, autorka podcastu „Sięgaj po więcej”, w którym gości kobiety sukcesu dzielące się swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem.
Justyna Kozera wykładowca studia podyplomowe
Justyna Kozera

Dyrektorka Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami SGH, psycholog stosunków międzykulturowych, doświadczona menedżerka, w swoich zawodowych działaniach związana z rozwijaniem relacji z szerokim gronem interesariuszy. W obecnej pracy tworzy i rozwija inicjatywy wspierające rozwój zawodowy studentów i absolwentów oraz łączy ich ze sobą, tak jak w szczególnie bliskim jej Programie Mentoringowym SGH.

Wcześniej przez ponad 10 lat w Forum Odpowiedzialnego Biznesu realizowała we współpracy z partnerami biznesowymi i społecznymi przedsięwzięcia promujące odpowiedzialność społeczną, środowiskową i ład korporacyjny w biznesie oraz zrównoważony rozwój. Współtworzyła kodeksy etyczne oraz pierwszy raport społeczny NGO w Polsce. Trenerka, certyfikowana konsultantka analizy indywidualnej Extended DISC, absolwentka Studiów Podyplomowych Coaching w SGH.
wykladowca studia podyplomowe
dr hab. Ewa Lisowska, prof. SGH

W latach 2004–2008 kierowała zespołem ekspertek i ekspertów ds. opracowania wskaźnika równego traktowania kobiet i mężczyzn w miejscu pracy (Gender Index), a w 2011 roku – badaniami w administracji rządowej w ramach projektu „Równe traktowanie standardem dobrego rządzenia”. Wykłada zagadnienia związane z równym traktowaniem i różnorodnością, wpisujące się w społeczna odpowiedzialność biznesu. Autorka książek „Kobiecy styl zarządzania” (2009) i „Równouprawnienie kobiet i mężczyzn w społeczeństwie” (2010).

Agata Rybarska wykładowca studia podyplomowe
Agata Rybarska

Executive business mentor, coach oraz menadżerka programów mentoringowych akredytowana przez dwie największe organizacje mentoringowo-coachingowe na świecie EMCC oraz ICF. Certyfikowana coach mocnych stron Strengths Community, trenerka, praktyk biznesu z blisko 20-letnim doświadczeniem menadżerskim w globalnych korporacjach w obszarze marketingu i sprzedaży. Zarządzała dużymi zespołami i pracowała dla ponad 30 marek na 7 rynkach europejskich.

Na co dzień wspiera liderów w indywidualnych procesach mentoringowych i coachingowych najczęściej w obszarze: budowania kompetencji przywódczych, strategicznym rozwijaniu biznesu oraz budowaniu silnej marki osobistej i świadomej ścieżki kariery. Jest opiekunką merytoryczną m.in. największego cross-biznesowego Programu Mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu. Autorka publikacji z obszaru przywództwa i mentoringu w tytułach takich jak Forbes Women, MIT Sloan, Puls Biznes, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży czy Brief, gościni kilku podcastów, speakerka. Entuzjastka nowych technologii, AI mocno testuje w praktyce. Lubi konkrety, efektywne spotkania i działanie. Wyróżniona w rankingach „Top 15 Coaches in Warsaw 2021, 2023 oraz 2024”, „21 Inspirujących Kobiet Biznesu 2023” a także przez Forbes Women „22 Polki, które warto obserwować w 2022 roku”.
Łukasz Szymula wykładowca Studia Podyplomowe
Łukasz Szymula

General Manager CEE w Tradedoubler. W swojej organizacji przeprowadził skuteczną transformację organizacyjną wprowadzając m.in. 6-godzinny dzień pracy. Od ponad 20 lat związany z branżą digital marketing i e-commerce. Członek Rady Nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej.

Swoje liderskie doświadczenie zdobywał również tworząc i wprowadzając na rynek kilka startupów. Certyfikowany trener biznesu, coach i mentor. Co–founder programu mentoringowego Digital Bridge, mentor i opiekun merytoryczny w programie mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu. Psychofan świadomego przywództwa, adwokat i propagator idei przywództwa budującego kulturę odpowiedzialności. Ze swoim zespołem zdobył liczne nagrody m.in. Best Of Wellbeing, Global Healthy Workplace Award, Grand Prix Dream Employer, Great Place to Work, Najbardziej Pożądany Pracodawca, Employer Branding Excellence Award, People Innovation. Ma za sobą ponad 6 tys. godzin rozwojowych warsztatowo–szkoleniowych, przeprowadził szkolenia z obszaru przywództwa dla ponad 1 tys. menadżerów(ek). Skutecznie łączy swoje doświadczenie menadżerskie i doświadczenie nurka wrakowo–jaskiniowego z pracą lidera, trenera i mentora.
Aleksandra Stanek-Kolwalczyk
dr Aleksandra Stanek-Kowalczyk

Ekspertka w dziedzinie odpowiedzialnego zarządzania i zrównoważonego biznesu. Specjalizuje się w strategiach odpowiedzialnego zarządzania/ zrównoważonego rozwoju, raportowaniu kwestii zrównoważonego rozwoju, zrównoważonym finansowaniu, zarządzaniu relacjami z kluczowymi interesariuszami, odpowiedzialnej sprzedaży. Partnerka w EY Polska oraz adiunktka w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W latach 2019–2023 właścicielka firmy doradczej SAPERE. Twórczyni narzędzia do raportowania kwestii zrównoważonego rozwoju: SREPORT. W latach 2009–2019 związana z firmami doradczymi z B4. Zrealizowała kilkaset projektów doradczych dla największych podmiotów i grup kapitałowych działających w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Pracowała dla firm polskich, międzynarodowych oraz Spółek Skarbu Państwa. Posiada doświadczenie realizacji projektów dla firm z różnych branż, w tym: finansowej, energetycznej, wydobywczej, FMCG, ICT czy farmaceutycznej. Członkini Grupy Roboczej ds. raportowania zrównoważonego rozwoju przy Ministerstwie Finansów, w ramach Platformy Zrównoważonych Finansów oraz Grupy Roboczej ds. społecznej odpowiedzialności uczelni, przy Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej. Wiceprzewodnicząca Rady Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży. Autorka książki „Factors Affecting the scope of data disclosed in corporate non-financial data reports” oraz kilkudziesięciu publikacji naukowych oraz publicystycznych dotyczący tematyki odpowiedzialnego zarządzania i zrównoważonego biznesu. Laureatka pierwszej edycji nagrody „Człowiek wiedzy i doświadczenia” przyznawanej przez koalicję Prezesi-Wolontariusze. Zdobywczyni wyróżnienia w trzeciej edycji konkursu Pióro Odpowiedzialności na najlepszy artykuł ekspercki dotyczący CSR. Absolwentka politologii oraz zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim, programu MBA Management for Central and Eastern Europe na Uniwersytecie Viadrina (stypendystka Fundacji Haniela) ukończonego z wyróżnieniem oraz międzynarodowego programu LEAD-Leadership for Sustainable Future. Obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską w Szkole Głównej Handlowej, za którą otrzymała drugą nagrodę w konkursie Verba Veritatis na najlepsze prace dotyczące etyki i odpowiedzialnego zarządzania.
Marzena Strzelczak wykładowca studia podyplomowe
Marzena Strzelczak

Doradczyni ds. DEI zarządu Forum Odpowiedzialnego związana z organizacją od 10 lat, specjalizuje się w tematyce DEI/ zrównoważonego rozwoju /ESG/ komunikacji, pomysłodawczyni i współautorka badania Diveristy IN Check, licznych publikacji i artykułów poświęconych temu obszarowi. Doświadczona menedżerka, wcześniej w dużych grupach kapitałowych (branże finansowa i energetyczna). Od 2016 roku odpowiada za rozwój Karty Różnorodności w Polsce i współpracę z Platformą Diversity Charters przy Komisji Europejskiej, prowadzi szkolenia w tym zakresie; w latach 2022–2023 członkini Zarządu CSR Europe.

Polonistka, absolwentka studiów podyplomowych dotyczących PR, marketingu i CSR w Polsce i za granicą m.in. na Uniwersytecie w Genewie i na Uniwersytecie w Cambridge, a od niedawna (2023 r.) także dyplomowana nauczycielka języka polskiego jako obcego.
Joanna Gorczyca studia podyplomowe
RADA PROGRAMOWA Joanna Gorczyca

Członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, dyrektorka Biura Zrównoważonego Rozwoju w Grupie PZU. Executive business manager w zakresie zrównoważonego rozwoju z doświadczeniem w planowaniu strategicznym ESG, rozwoju biznesu i zarządzaniu zmianami na rzecz biznesu odpowiedzialnego społecznie, w tym we wdrażaniu CSRD oraz nowych procesów wynikających z regulacji ESG. Ekspertka w obszarze programów i polityk zaangażowania społecznego.

Członkini Chapter Zero Poland - polskiej odsłony międzynarodowej inicjatywy Climate Governance powołanej przez World Economic Forum, podnoszącej świadomość konsekwencji zmian klimatycznych dla biznesu i wpływu biznesu na klimat. Członkini Rady Społeczno-Biznesowej SGTIH. Jurorka nagród MP Power Awards oraz członkini Kapituły MP Impact Awards®. Absolwentka Advanced Leadership Program, Center for Leadership.
Izabela Olszewska studia podyplomowe
RADA PROGRAMOWA Izabela Olszewska

Ekspertka w dziedzinie finansów, posiada ponad 25-letnie doświadczenie na rynku kapitałowym. W latach 2018–2024 zajmowała stanowisko Członka Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Na GPW pełniła różne funkcje menedżerskie w obszarze rozwoju biznesu i sprzedaży, relacji inwestorskich i ESG. Współpracowała z inwestorami i przedsiębiorcami, krajowymi i zagranicznymi z różnych dziedzin gospodarki, odpowiadała za tworzenie nowych rynków i poszerzanie oferty produktowej.

Pasjonatka psychologii biznesu, mocno zaangażowana we wspieranie kobiet w ich rozwoju osobistym i zawodowym. Współtworzyła Klub Kobiet Rynku Finansowego. Pełniła rolę mentorki w kilku programach mentoringowych, w tym organizowanym przez CFA Society Poland. Została wyróżniona przez Światową Federację Giełd (WFE) w rankingu Women Leaders 2023. Absolwentka studiów magisterskich w obszarze finansów w Szkole Głównej Handlowej, studiów doktoranckich w obszarze ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych MBA na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.
Sonia Wędrychowicz studia podyplomowe
RADA PROGRAMOWA Sonia Wędrychowicz

Liderka transformacji cyfrowej, od pięciu lat jest Partnerką w firmie konsultingowej McKinsey w Dubaju. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku w Citibanku w Warszawie, z którym była związana przez 18 lat. Przez ostatnie 6 lat pełniła tam funkcję wiceprezesa zarządu. Od 2012 podjęła karierę za granicą pracując na stanowiskach menedżerskich w wiodących bankach w Malezji (Standard Chartered), Singapurze (DBS) oraz USA (JP Morgan Chase).

Absolwentka wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów licencjackich na Brunel University w Londynie. Ukończyła kursy ekonomiczne w Pace University w Nowym Jorku oraz Carleton University w Kanadzie. Keynote speaker na wielu konferencjach na świecie. Oddana idei promocji kobiet, zwłaszcza na najwyższe stanowiska w zarządach i radach nadzorczych. W wolnych chwilach uprawia sport, gotuje, posiada czarny pas w kickboxingu, a jej największą pasją są podróże - zwiedziła już ponad 100 krajów świata.
„ ”

Rekrutacja

Rekrutacja trwa.

1. edycja studiów zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025.

Zajęcia rozpoczną się 14 marca 2025 r.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń, rozumiana jako:

  • zarejestrowanie się w Internetowym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP), dostępnym po kliknięciu przycisku: ZAPISZ SIĘ / ZALOGUJ,
  • dokonanie wpłaty czesnego (min. pierwsza rata),
  • złożenie wymaganych dokumentów.

Czas trwania studiów: 2 semestry.

Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia (umowy zostaną przygotowane przez SGH),

  • formularz aplikacyjny (wypełniany i generowany w ISSP),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia.

Uwaga:

Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.

Warunki ukończenia studiów: 

  • uczestnictwo w zajęciach
  • przygotowanie pod opieką wykładowców SGH ścieżki kariery zawodowej.

Harmonogram

Zajęcia odbywają w piątki 17.00–20.30 i w soboty 9.00–16.00 z przerwą na obiad, dwa razy w miesiącu

Planowane terminy zjazdów w nadchodzącej 1. edycji:

Semestr I

  • 14–15 marca 2025 r.
  • 28–29 marca 2025 r.
  • 11–12 kwietnia 2025 r.
  • 09–10 maja 2025 r.
  • 23–24 maja 2025 r.
  • 13–14 czerwca 2025 r.

Organizatorzy zastrzegają prawo do zmian ww. terminów.

Opłaty

Opłata za całość studiów wynosi 10 900 zł.

Możliwość wpłaty w dwóch równych ratach:
I rata – płatna przy zapisie,
II rata – płatna do 30 czerwca 2025 r.

W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć (w tym online). Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.

Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.

Kontakt

Sekretarz studiów
mgr Agnieszka Zawada
tel.: +48 22 564 74 31
tel.: +48 515 782 057
e-mail: azawada@sgh.waw.pl

Kierownik studiów
dr hab. Halina Brdulak, prof. SGH
e-mail: habrd@sgh.waw.pl

adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kolegium Gospodarki Światowej
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa

Organizator studiów
Kolegium Gospodarki Światowej
Katedra Zarządzania Międzynarodowego

REKRUTACJA TRWA

  • Zajęcia w uczelni.
  • Spotkania odbywają się w piątki 17.00-20.30 i w soboty 9.00–16.00, dwa razy w miesiącu.
  • Opłata za całość studiów: 10 900 zł (możliwe raty).
     
Halina Brdulak studia podyplomowe kierownik
Kierownik studiów

dr hab. Halina Brdulak, prof. SGH
e-mail: habrd@sgh.waw.pl

sekretarz studiów

mgr Agnieszka Zawada
tel.: +48 22 564 74 31
tel.: +48 515 782 057
e-mail: azawada@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe