Studia Podyplomowe Zarządzanie E-Commerce

Studia Podyplomowe Zarządzanie E-commerce przygotowują do konkurencyjnego zarządzania handlem internetowym poprzez dostarczenie najnowszej wiedzy z zakresu identyfikowania i analizowania luk rynkowych, tworzenia modeli biznesu e-commerce, zarządzania procesami zaopatrzenia, zakupów i dystrybucji oraz wykorzystywanych platform na potrzeby e-commerce, a także budowania interaktywnych kanałów komunikacji kreujących pozytywne doświadczenia klienta, zarządzania współpracą z kluczowymi dostawcami usług logistycznych, jak również wyjaśniają zasady cyberbezpieczeństwa, wskazują ograniczenia i wymogi regulacyjne e-commerce oraz dostarczają narzędzi rozwiązywania problemów i stymulują twórcze myślenie w biznesie.

Atuty kierunku
Książka i hierarchia ikona

Kompleksowa wiedza – obejmująca pełen zakres tematów stanowiących o konkurencyjnym zarządzaniu e-commerce

Współpraca okona

Praktyczne kompetencje – aktualna problematyka poparta najnowszą wiedzą, doświadczeniem i praktycznymi przykładami rozwiązań e-commerce

mówca na tle ekranu ikona

Profesjonalna kadra – jakość dydaktyki zapewniona przez najlepszych wykładowców i ekspertów m.in. z Accenture, Allegro, Google, Marketplanet i in.

Dlaczego warto?

Studia Podyplomowe Zarządzanie E-commerce:

  • dają pełen obraz zasad i sposobów prowadzenia konkurencyjnej działalności gospodarczej w internecie poprzez kompleksowe podejście do istoty e-commerce – zarówno w z punktu widzenia budowania takiej działalności w ujęciu organizacyjnym i technologicznym, jak i jej właściwego pozycjonowania z użyciem interaktywnych rozwiązań w relacjach z różnymi interesariuszami e-biznesu,
  • budują kompetencje zarządzania strategicznego i operacyjnego kształtując umiejętności diagnozowania luk rynkowych i projektowania rozwiązań ich niwelacji w wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi stymulujących wzrost konkurencyjności biznesu w internecie,
  • rozwijają konkretne umiejętności i pozwalają nabyć kluczową wiedzę z zakresu m.in. analizy strategicznej przedsiębiorstwa i otoczenia, strategii e-biznesu, analizy danych i platform e-commerce, kreowania pozytywnego doświadczenia klienta online, planowania kampanii internetowych, zarządzania zaopatrzeniem i zakupami w e-commerce, modeli dystrybucji w handlu internetowym, zasad cyberbezpieczeństwa, regulacji w e-commerce i in.,
  • stymulują kreatywne myślenie nakierowane na innowacyjne, proaktywne reagowanie na zmiany w otoczeniu w celu kreowania nowych wartości i korzyści dla interesariuszy, szczególnie zróżnicowanych potrzeb różnych grup klientów,
  • są prowadzone przez najlepszych wykładowców i praktyków biznesu – merytorycznych ekspertów w swoich obszarach tematycznych,
  • budują grupę Absolwentów będących osobami przedsiębiorczymi, kreatywnymi i posiadającymi kompetencje oparte na kompleksowej wiedzy na temat istoty prowadzenia biznesu w internecie.

Czy dla mnie?

Studia Podyplomowe Zarządzanie E-commerce adresowane są do praktyków gospodarczych pragnących poznać i pogłębić wiedzę oraz umiejętności z zakresu tworzenia, rozwoju i zarządzania e-commerce. W szczególności zapraszamy:

  • przedsiębiorców i właścicieli firm,
  • przedsiębiorców zakładających, bądź rozwijających własną działalność gospodarczą,
  • menedżerów marketingu, sprzedaży, dystrybucji, zakupów,
  • przedsiębiorców szukających możliwości wzrostu konkurencyjności prowadzonego biznesu z wykorzystaniem internetu,
  • osób zainteresowanych zdobyciem wszechstronnej i profesjonalnej wiedzy na temat zasad tworzenia, rozwoju i wzmacniania konkurencyjności e-biznesu.

Rekomendacje

Z ogromną przyjemnością zapraszam do udziału w Studiach Podyplomowych Zarządzanie E-commerce oferujących możliwość zdobycia unikatowych kompetencji niezbędnych do rozwoju i prowadzenia konkurencyjnej działalności gospodarczej w internecie. Studia dostarczą Państwu kompleksowej wiedzy obejmującej wszystkie kluczowe obszary istoty zarządzania w e-biznesie i e-commerce, w efekcie czego rozpoczynanie lub rozwijanie tego typu działalności będzie poparte konkretnymi, merytorycznymi umiejętnościami będącymi podstawą do podejmowania trafnych decyzji menedżerskich - także na poziomie strategicznym. Szerokie spektrum zagadnień ujętych w programie studiów ma na celu pokazanie całego mechanizmu tworzenia, rozwijania i skutecznego konkurowania modeli biznesu e-commerce, włączając m.in. wykorzystywanie adekwatnych e-platform, budowanie relacji z różnymi interesariuszami e-commerce, pozycjonowanie produktów i serwisów, czy dobór sposobów kreowania pozytywnego doświadczenia klientów on-line. Unikatowość studiów poparta jest współpracą zarówno z wybitnymi i doświadczonymi dydaktykami najlepszej Uczelni ekonomicznej, jak również z kluczowymi ekspertami branżowymi, którzy potrafią z pasją i zaangażowaniem dzielić się swoją unikatową, fachową wiedzą. Do współpracy zaprosiliśmy Partnerów m.in. z Google, Allegro, Marketplanet, Accenture, czy też LiquidThread. Zapraszam i zachęcam do dołączenia do grona naszych Absolwentów!

dr hab. Katarzyna Nowicka, prof. SGH
Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie e-Commerce

Program

Wprowadzenie do e-commerce

  • Wprowadzenie do zarządzania e-commerce
  • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i otoczenia
  • Rachunkowość menedżerska w e-commerce
  • Metody eksploracji danych i analiza danych w e-commerce
  • Analiza platform e-commerce

Trening twórczego myślenia

  • Trening twórczego myślenia – warsztaty

Strategie e-biznesu i marketing internetowy

  • Strategie e-biznesu
  • Planowanie kampanii internetowych
  • Segmentacja klientów i Customer Experiance
  • Zachowanie klientów on-line
  • Kreowanie pozytywnego doświadczenia klienta online
  • Projektowanie rozwiązań interaktywnych, doświadczeń klientów, produktów i serwisów

Zakupy w e-commerce

  • Trendy i narzędzia zakupowe w e-commerce
  • Procesowe zarządzanie zakupami i mapowanie procesu zakupowego – warsztaty
  • Analiza danych i sztuczna inteligencja w zakupach
  • Zarządzanie ryzykiem w zakupach e-commerce
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami i negocjacje w e-commerce
  • Zrównoważony rozwój i odpowiedzialne zakupy w e-commerce

Sprzedaż i dystrybucja w e-commerce

  • Platformy w procesach sprzedaży i dystrybucji
  • Zarządzanie dystrybucją i logistyką e-commerce – logistyka dostaw, magazynowanie, obsługa zamówień i zwrotów w handlu internetowym
  • Branża kurierska, ekspresowa i paczkowa (KEP) i logistyka miejska

 Cyberbezpieczeństwo i regulacje e-commerce

  • Cyberbezpieczeństwo w e-commerce
  • Regulacje e-commerce

Seminarium dyplomowe

  • Seminarium dyplomowe

Kierownik studiów

dr hab. Katarzyna Nowicka, prof. SGH
Katedra Logistyki, kierownik Katedry

Twórca i kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie E-commerce. Pracownik badawczo-dydaktyczny zatrudniony na stanowisku profesora uczelni w SGH. Jej zainteresowania badawcze wywodzą się z doświadczeń zdobytych podczas kilkuletniego zarządzania łańcuchami dostaw w globalnej innowacyjnej korporacji farmaceutycznej. Problematykę badań naukowych koncentruje wokół zagadnień związanych z oddziaływaniem technologii cyfrowych na zarządzanie i rozwój nowych modeli biznesu.

Jest kierownikiem i wykonawcą badań oraz projektów krajowych i międzynarodowych z obszaru m.in. technologii cyfrowych, zaawansowanej analityki biznesowej, rekonfiguracji modeli biznesu, zrównoważonego rozwoju, czy też nowych metod kształcenia. Kierownik Katedry Logistyki, twórca i kierownik SP Menedżer logistyki i łańcuchów dostaw, członek SGH AI Lab, przewodnicząca Rady Programowej kierunku Logistyka.

Wykładowcy

zdjęcie Katarzyna Nowicka
dr hab. Katarzyna Nowicka, prof. SGH

Twórca i kierownik Studia Podyplomowe Zarządzanie E-Commerce. Pracownik badawczo-dydaktyczny zatrudniony na stanowisku profesora uczelni w SGH. Jej zainteresowania badawcze wywodzą się z doświadczeń zdobytych podczas kilkuletniego zarządzania łańcuchami dostaw w globalnej innowacyjnej korporacji farmaceutycznej. Problematykę badań naukowych koncentruje wokół zagadnień związanych z oddziaływaniem technologii cyfrowych na zarządzanie i rozwój nowych modeli biznesu.

Jest kierownikiem i wykonawcą badań oraz projektów krajowych i międzynarodowych z obszaru m.in. technologii cyfrowych, zaawansowanej analityki biznesowej, rekonfiguracji modeli biznesu, zrównoważonego rozwoju, czy też nowych metod kształcenia. Kierownik Katedry Logistyki, twórca i kierownik SP Menedżer logistyki i łańcuchów dostaw, członek SGH AI Lab, przewodnicząca Rady Programowej kierunku Logistyka.
wykładowca studia podyplomowe
prof. dr hab. Małgorzata Bombol

Twórca i kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Karierą Muzyczną (Music Management). Zainteresowania naukowe łączy z pracą badacza rynkowego. Zajmuje się tematyką zachowań konsumentów. Ważną rolę w jej zainteresowaniach pełnią badania ekonomicznego wymiaru czasu wolnego, stylów życia oraz zachowań konsumpcyjnych w czasie wolnym.

Prowadzi badania konsumentów wywodzących się z polskiej klasy średniej oraz kształtującej się polskiej klasy wyższej a także badania designu i estetyzacji konsumpcji. W ramach działalności doradczej zajmuje się nadzorem nad badaniami klientów indywidualnych i instytucjonalnych oraz badaniami potencjału rynkowego pomysłów start-up i inkubatorów przedsiębiorczości. Autorka dziesięciu monografii polsko i angielskojęzycznych oraz ponad 100 artykułów naukowych. Stypendystka Uniwersytetu w Genui, Wykładowca w: International School of Management, Monachium, Universidade de Porto oraz Universidade de Lisbona.
dr hab. Tymoteusz Doligalski, prof. SGH

Posiada kilkuletnie doświadczenie w takich obszarach jak strategia e–marketingu, rozwój serwisów e–commerce, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych, planowanie i realizacja kampanii promocyjnych. Autor wielu publikacji, głównie z zakresu marketingu internetowego, zarządzania wartością klienta oraz modeli e–biznesu. Opiekun naukowy zespołów studenckich biorących udział w konkursie Google Online Marketing Challenge (1. miejsce w Europie w 2011 r., 1. miejsce na świecie w 2012 i 2014 r.).

wykladowca studia podyplomowe
dr hab. Jerzy Surma , prof. SGH

Profesor w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH oraz kierownik studiów podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem oraz Business Intelligence. Jest absolwentem Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz ukończył m.in. Executive Program na MIT Sloan School of Management. Pracował jako visiting scholar w Harvard Business School oraz jako profesor na University of Massachusetts Lowell.

Był dyrektorem Narodowego Centrum Kryptologii. Profesor Jerzy Surma jest m.in. redaktorem naukowym monografii „Hakowanie Sztucznej Inteligencji” wydanej przez WN PWN. Naukowo zajmuje się zastosowaniami Sztucznej Inteligencji w biznesie oraz cyberbezpieczeństwem systemów maszynowego uczenia.
twarz mężczyzny
dr Marek Błaszczyk

Absolwent (1999) i wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pierwsze doświadczenia zawodowe (1993–2000) związane są z prowadzeniem firmy rodzinnej w początkowym okresie transformacji systemowej w Polsce. Od 1996 rozpoczyna współpracę z Katedrą Zarządzania Strategicznego SGH w Warszawie.

Zainteresowania naukowe i dydaktyczne ściśle związane z problematyką zarządzania strategicznego i analizy strategicznej przedsiębiorstwa. Specjalizacja naukowo-badawcza dotyczy metodyki procesu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwa oraz rozwoju nowych metod i procedur analizy strategicznej (m.in. analizy zasobów). Specjalizacja dydaktyczna: wykłady i ćwiczenia z przedmiotów: „zarządzanie strategiczne” oraz „analiza strategiczna przedsiębiorstwa w wymiarze międzynarodowym” realizowane na studiach magisterskich i studiach podyplomowych w SGH. Zainteresowania: wspinaczka (rekreacyjna: sportowa, skalna, tatrzańska, letnia) oraz muzyka współczesna (rockowa, blues-rockowa, southern rock – od brzmień subtelnych po muzykę pełną ekspresji).
twarz mężczyzny
dr Dariusz Danilewicz

Ekspert z zakresu zarządzania w instytucjach komercyjnych i administracji publicznej. Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Instytucie Kapitału Ludzkiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Działalność naukowa, szkoleniowa i konsultingowa. Koordynator i ekspert w licznych projektach badawczych i wdrożeniowych w następujących obszarach: zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie organizacją, przedsiębiorczość, zagadnienia rynku pracy, edukacja ekonomiczna, rozwój kompetencji osobistych.

Jest autorem kilkudziesięciu publikacji i artykułów naukowych z zakresu zarządzania, w szczególności zarządzania kapitałem ludzkim. Wykładowca na kilku studiach podyplomowych.
wykladowca studia podyplomowe
Dominika Ramírez-Wołkiewicz

Radca prawny i doradca podatkowy, od ponad 23 lat specjalizuje się w doradztwie prawnym, oferując kompleksową obsługę prawno-podatkową dla podmiotów gospodarczych zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Obecnie kieruje działem prawa podatkowego w kancelarii GESSEL.

Doradza klientom w różnych aspektach prawnych i podatkowych, w szczególności w zakresie e-commerce. Prowadzi projekty due diligence, przeglądy prawno-podatkowe, wdraża ulgi podatkowe oraz reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i sądowych. Jest również aktywnym szkoleniowcem, prowadząc liczne szkolenia ogólne i tematyczne dla biznesu. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w 2002 roku oraz Międzynarodowe Prawo Porównawcze na Uniwersytecie w Strasburgu w tym samym roku. Ponadto, jest autorką licznych publikacji naukowych.

 

wykładowca studia podyplomowe
dr hab. Wioletta Grzenda, prof. SGH

Kierownik Zakładu Metod Statystycznych i Analiz Biznesowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doktor habilitowany w dyscyplinie ekonomia i finanse (2019) oraz doktor nauk matematycznych (2006). W pracy naukowo-dydaktycznej koncentruje się na modelowaniu zjawisk społeczno–ekonomicznych z wykorzystaniem metod analizy czasu trwania oraz metod uczenia maszynowego.

Autorka wielu artykułów naukowych, w tym z listy JCR, z zakresu zastosowań bayesowskich i klasycznych metod statystycznych w analizie płodności i rynku pracy oraz z obszaru statystyki matematycznej i rachunku prawdopodobieństwa. Jest również autorką, a także współautorką książek dotyczących statystyki bayesowskiej, zaawansowanych metod analiz statystycznych oraz programowania w SAS 4GL. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z data mining, analizy historii zdarzeń, modelowania ekonometrycznego, rachunku prawdopodobieństwa, statystyki klasycznej i bayesowskiej. Posiada również doświadczenie w kierowaniu zarówno projektami naukowymi, jak i biznesowymi. Jej pasją jest szeroko rozumiana analiza danych, którą realizuje wykorzystując m.in. języki SAS 4GL, R i Python. (Modele czasu trwania, Data mining).
twarz kobiety
dr Aneta Pluta–Zaremba

Adiunkt w Katedrze Logistyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest wykładowcą na studiach magisterskich i podyplomowych, prowadzi szkolenia dla biznesu. Uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych. Jej zainteresowania naukowo-badawcze dotyczą logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modeli biznesowych i strategii łańcuchów dostaw w obliczu niepewności i nieprzewidywalnych zdarzeń a także wyzwań ekologicznych oraz zarządzania popytem w gospodarce cyfrowej.

Od wielu lat zajmuje się e-commerce, zwłaszcza organizacją nowoczesnych systemów dystrybucji i zwrotów wychodzących naprzeciw potrzebom klientów z uwzględnieniem zewnętrznych kosztów logistycznych, transformacją cyfrową przedsiębiorstw e-commerce oraz dystrybucją towarów w miastach w obliczu dynamicznie rosnącego e-handlu. Jest doradcą biznesowym i autorką licznych publikacji i prelekcji w tym obszarze.
zdjecie patryk lewandowski
Patryk Lewandowski

Projektant doświadczenia użytkownika w Allegro. Tworzy architekturę informacji dla ścieżek zakupowych oraz przygotowuje makiety i prototypy. Pracując z wieloma interesariuszami - patrzy wizyjnie w przyszłość, uczestniczy w pracach strategicznych oraz przyjmuje za kierunkowskaz wszelkie założenia biznesowe prowadzonych projektów.

Twórca stanowiska EPX Designera (projektanta doświadczenia uczestnika wydarzenia). Przez lata realizował projekty eventowe dla klientów czołowych agencji kreatywnych i brand experience w Polsce. Realizował szereg projektów własnych (zarówno pre-seed startupowych, artystyczno-kulturalnych, czy biznesowych), w tym - założył i prowadził swoją kawiarnię. Oprócz pracy w Allegro, kieruje własnym studiem kreatywnym Creaters Studio, gdzie design thinking spotyka się z designem, brandingiem, marketingiem i biznesem. Jest miłośnikiem no/low-code, artystycznej wizualizacji danych, systematyki, automatyzacji i startupów. Studiował filologię polska i kulturoznawstwo, dzięki czemu dogłębniej rozumie perspektywy użytkownika. W projektowaniu kieruje się parasolowym i wielopłaszczyznowym ujęciem tematu, w którym bardzo dużą rolę odgrywa empatia, otwartość, intuicja i kreatywność.
Paweł Warowny zdjęcie
dr Paweł Warowny

Adiunkt w Katedrze Rachunkowości Menedżerskiej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w rachunkowości zarządczej (rozliczanie kosztów, budżetowanie), zarządzaniu strategicznym (wykorzystanie Balanced Scorecard) oraz wdrażaniu rachunkowości zarządczej w systemach informatycznych (hurtownie danych, systemy raportowania zarządczego, narzędzia Business Intelligence).

W pracy naukowej koncentruje się na rachunkowości zarządczej w zakresie rachunku kosztów, kontroli operacyjnej i strategicznej, a także w zakresie wykorzystania systemów informatycznych do realizacji funkcji rachunkowości zarządczej. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie biznesowe, które obejmuje pracę w audycie, konsultingu oraz w firmach na stanowiskach kierowniczych. W prowadzonych zajęciach dydaktycznych koncentruję się na szeroko pojętym zakresie finansów, łącząc doświadczenia praktyczne z wiedzą naukową.
wykladowca studia podyplomowe
Marin Woźniak

Communication strategy director w LiquidThread (Publicis Groupe). Z branżą marketingową związany od 2005 roku. Karierę rozpoczynał od planowania mediów tradycyjnych, ale wraz z rozwojem mediów interaktywnych obszarem jego zainteresowania stał się digital.

Zajmował się analityką, badaniami, performance marketingiem, komunikacją w social mediach oraz projektowaniem kampanii zintegrowanych (360). Zebrane doświadczenie, łączące online i offline, pozwala mu szeroko myśleć o komunikacji marek. Obecnie kieruje działem strategii w agencji LiquidThread (Publicis Groupe) odpowiadając za rozwój rozwiązań contentowych, mediowych i badawczych, które wspierają budowę pozytywnych doświadczeń konsumentów z markami na ich ścieżkach decyzji. Od 2017 roku związany ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie, gdzie w ramach wykładów i warsztatów ma okazję dzielić się swoim aktualnym doświadczeniem z zakresu planowania kampanii reklamowych w internecie i tworzenia platform komunikacyjnych.
wykladowca studia podyplomowe
Grzegorz Filipowski

Dyrektor Działu Konsultingu, Marketplanet. Jako Partner i Dyrektor Departamentu Konsultingu w Marketplanet, Grzegorz nadzoruje projekty dotyczące usprawniania procesów, zarządzania kategoriami i dostawcami oraz redefinicji strategii zakupowych.

Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie zakupów, specjalizujący się w transformacji cyfrowej oraz wdrażaniu zaawansowanych strategii Source to Pay (S2P). Prowadził kluczowe inicjatywy w sektorach takich jak górnictwo, bankowość, energetyka, gazownictwo, infrastruktura oraz FMCG, wykorzystując rozwiązania Marketplanet, SAP, Coupa i Ivalua. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Regularnie dzieli się swoją wiedzą na LinkedIn, gdzie komentuje najnowsze trendy i innowacje w branży, inspirując innych do wdrażania nowoczesnych rozwiązań.
wykladowca studia podyplomowe
Wojciech Wilgat

Dyrektor Działu Projektów Strategicznych w Marketplanet. Doświadczony menadżer oraz koordynator projektów związanych z transformacją i digitalizacją przedsiębiorstw. Specjalizuje się w zakresie optymalizacji i integracji procesów biznesowych z wykorzystaniem systemów klasy Enterprise.

Posiada kilkunastoletnieletnie doświadczenie w realizacji projektów oraz zarządzaniu zespołami wdrożeniowymi m.in. z obszaru e-procurement, e-commerce B2B, Accounts Payable dla sektorów: teleinformatycznego, wydobywczego, paliwowego, energetycznego, finansowego. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.
wykladowca studia podyplomowe
Adam Jonczyk

Partner, Marketplanet. Coach (ACC ICF) oraz wieloletni trener, ekspert w obszarze procesów Source to Pay (S2P), doradztwa i wdrożeń. Swoje doświadczenie budował prowadząc projekty B2B zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

Pełnił również funkcje Business Development Managera i Dyrektora Handlowego, a w latach 2005-2008 jako Global Marketing Manager pracował w strukturach France Telecom w Paryżu i Nicei. Do zespołu Marketplanet dołączył w 2008 roku, gdzie od początku był odpowiedzialny za rozległe projekty B2B w obszarze Source to Pay. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej w Katowicach. Posiada dyplomy MBA oraz Diploma in Management University of Central Lancashire w Preston.
wykladowca studia podyplomowe
Maciej Zdunek

Digital Marketing Strategist (poprzednio Analytical Consultant) w firmie Google. Zajmował się full-stack marketingiem od zaplanowania i wdrożenia analityki po marketing automation i performance. Koordynuje ekosystem analityki internetowej nakierowanej na dostarczanie poprawnych danych, dzięki którym możliwe jest podejmowanie adekwatnych decyzji biznesowych.

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w software house, agencji marketingowej, firmach L’Oreal i Google oraz jako freelancer. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie.
Piotr Siejczuk
Piotr Siejczuk

Związany z branżą e-commerce od 2008 roku, początkowo jako Specjalista ds. rozwoju oprogramowania, a obecnie jako Architekt systemów Handlu Elektronicznego i Senior Manager w Accenture Polska. Po ukończeniu studiów na kierunku Informatyka na Politechnice Lubelskiej i Informatyka na Duńskim Uniwersytecie Technicznym (DTU) oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami na SGH, rozpoczął swoją karierę w obszarze e-commerce, zdobywając doświadczenie w międzynarodowych firmach działających w Kopenhadze i Amsterdamie.

Jego obecna rola w Accenture Polska obejmuje kompleksowe wsparcie techniczne i zarządcze w projektach związanych z handlem elektronicznym oraz ogólnie pojętą transformacją cyfrową, w tym procesach logistycznych i dystrybucji zamówień. Na przestrzeni lat rozwinął swoje umiejętności w zakresie realizacji projektów wykorzystujących zaawansowane architektury systemowe, z naciskiem na wydajność, skalowalność oraz bezpieczeństwo, co jest kluczowe dla efektywnego zarządzania operacjami e-commerce.
„ ”

Informacje techniczne

Zajęcia będą organizowane w formule hybrydowej, co oznacza, że część z nich będzie się odbywała za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS:

POBIERZ APLIKACJĘ MICROSOFT TEAMS

Aplikacja jest bezpłatna dla słuchaczy studiów podyplomowych SGH. Logowanie do aplikacji odbywa się za pośrednictwem kont SGH, które zostają nadane po przyjęciu na studia.

Dla całej edycji zostanie stworzony jeden zespół, aby słuchacze mogli utrzymywać ze sobą kontakt. Każde zajęcia będą prowadzone na osobnym kanale. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące zajęć (materiały, zadania, dyskusja) będą w jednym miejscu i będzie można do nich wracać podczas trwania studiów.

Wymagania techniczne: komputer stacjonarny, laptop oraz urządzenia mobilne (tablet, smartfon) z systemami operacyjnymi iOS i Android, ewentualnie słuchawki (np. od smartfona, które zawierają wbudowany mikrofon) – poprawiają jakość słuchania wykładu i wypowiedzi słuchaczy podczas dyskusji (w przypadku braku mikrofonu, dyskusja może być prowadzona na chacie).

Rekrutacja

Trwa rekrutacja na 1. edycję studiów, która zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025. Pierwsze zajęcia rozpoczną się w październiku 2024 r.

Czas trwania studiów: 2 semestry.

Rekrutacja trwa.

Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia,
  • formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,

Uwaga:

Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach i przygotowanie pod opieką promotora pracy końcowej związanej merytorycznie z profilem studiów a także zdanie egzaminu końcowego.

Harmonogram

Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu w piątki 16:00–20:50 (lub do 19:10) i soboty 10:00–17:00, w uczelni lub online. Studia obejmują łącznie 164 godziny akademickie.

Terminy w roku akademickim 2024/2025:

  • 18*–19.10.2024 r.
  • 15–16.11.2024 r.
  • 29–30.11.2024 r.
  • 13–14.12.2024 r.
  • 10–11.01.2025 r.
  • 24–25.01.2025 r.
  • 28.02.–01.03.2025 r.
  • 14–15.03.2025 r.
  • 28–29.03.2025 r.
  • 11–12.04.2025 r.
  • 25–26.04.2025 r.
  • 09–10.05.2025 r.

* - inauguracja zaplanowana jest na godz. 15:30

Opłaty

Opłata za całość studiów wynosi 9500 zł (opłata jednorazowa).

W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne. Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.

Kontakt

Sekretarz studiów
mgr Dorota Stryjecka
tel.: +48 22 564 93 26
e-mail: kl@sgh.waw.pl

Kierownik studiów
dr hab. Katarzyna Nowicka, prof. SGH
e-mail: kl@sgh.waw.pl

adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
Katedra Logistyki
al. Niepodległości 128, 02-554 Warszawa

Organizator studiów
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
Katedra Logistyki

Rekrutacja trwa

  • Studia hybrydowe
  • Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu w piątki 16:00–20:50 i soboty 10:00–17:00.
  • Opłata za całość studiów: 9500 zł.
     
zdjęcie osoby w okularach
Kierownik studiów

dr hab. Katarzyna Nowicka, prof. SGH
e-mail: kl@sgh.waw.pl

sekretarz studiów

mgr Dorota Stryjecka
tel.: +48 22 564 93 26
e-mail: kl@sgh.waw.pl

Programy MBA i studia podyplomowe