Podyplomowe Studia Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta
Podyplomowe Studia Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta mają na celu przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej nowego nurtu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zorientowanym na sprzedaż, zarządzanie i budowę wartości klienta dla przedsiębiorstwa.
Unikatowy program – uczący metod liczenia wartości klientów, budowy portfeli i strategii wzrostu rentowności
Kompleksowa wiedza – obejmująca wachlarz zagadnień z zakresu strategii zarządzania, sprzedaży i marketingu
Praktyczne kompetencje – skupione na metodach i technikach budowy wartości klientów oraz ich satysfakcji i lojalności
Dlaczego warto?
- Jedyne w Polsce (i nie tylko) studia, które uczą liczenia wartości klienta dla firmy, budowy portfeli klientów i strategii wzrostu ich rentowności dla firmy w krótkim i długim okresie.
- Studia pozwolą uczestnikom poznać proces, metody i techniki nowoczesnego marketingu, opartego na sprzedaży budującej wartość klienta, a także zrozumieć jak relacje z klientem i wartość klienta budują wartość przedsiębiorstwa.
- Umożliwią zapoznanie się i pogłębienie wiedzy z zakresu wymiany wartości klient-firma, w szczególności z zakresu pozyskiwania i zatrzymywania klientów, a także ich satysfakcji i lojalności.
- Program studiów zapewnia nowoczesne spojrzenie na rolę marketingu, metod i technik sprzedaży.
Czy dla mnie?
Podyplomowe Studia Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta polecane są szczególnie dla:
- menedżerów, którzy chcą budować wartość swojej firmy i tworzyć wartości dla klienta,
- menadżerów organizacji na wszystkich szczeblach zarządzania,
- przedsiębiorców niezależnie od rodzaju i formy prowadzonej działalności,
- osób planujących karierę na stanowisku specjalisty ds. marketingu nowoczesnego, strategii sprzedaży, zarządzania popytem, badań marketingowych, systemów informacji o kliencie czy innowacji wartości,
- wszystkich osób chcących pogłębić swoją wiedzę w zakresie zarządzania wartością klienta.
Program
- Metody, strategie i narzędzia sprzedaż – 40 godz. – 12 pkt ECTS
- Metody pomiaru wartości klienta dla firmy – 26 godz. – 8 pkt ECTS
- Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami – 28 godz. – 8 pkt ECTS
- Strategia budowy wartości klientów – 48 godz. – 16 pkt ECTS
- Budowa systemów informacji o klientach – 20 godz. – 6 pkt ECTS
- Seminarium dyplomowe – 8 godz. – 6 pkt ECTS
Razem: 170 godz. – 56 pkt ECTS
Kierownik studiów
Kierownik i wykładowca na Podyplomowych Studiach Zarządzania Sprzedażą i Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Zawodowo związana ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie od października 2017 r., z Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie gdzie pracuje jako adiunkt w Instytucie Zarządzania Wartością.
Opinie o studiach
Studia na uczelni w zakresie zarządzania wartością klienta dają szerokie i mocne kompetencje oraz solidną wiedzę z wybitnymi dydaktykami w tej dziedzinie. Bardzo praktyczne zagadnienia w obszarze wymagających ciągłego doskonalenia się i biznesu w tej dziedzinie. Dziękuję pięknie i polecam obecnej i przyszłej kadrze menedżerskiej oraz ekspertom myślenia i zarządzania klientami w sposób świadomy i dający istotną przewagę konkurencyjną.
Rekrutacja
Rekrutacja trwa.
SP Zarządzanie Sprzedażą i Wartością Klienta prowadzone są w trybie hybrydowym (80% online, 20% stacjonarnie).
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
- umowa o warunkach odpłatności za studia,
- formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
- uczestnictwo w zajęciach,
- przygotowanie (pod opieką promotorów z grona wykładowców SGH lub pracowników zewnętrznych) oraz obrona pracy końcowej związanej merytorycznie z profilem studiów.
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 7800 zł. Płatność możliwa jednorazowo wraz ze złożeniem dokumentów lub w dwóch równych ratach.
W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć.
Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
Sekretarz studiów
mgr Grażyna Rybarska
tel.: +48 22 564 86 55
tel.: +48 512 147 418
e-mail: grybar@sgh.waw.pl
Kierownik studiów
dr Alicja Krzepicka
tel.: +48 22 564 86 55
e-mail: akrzep@sgh.waw.pl
adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Zarządzania Wartością
ul. Madalińskiego 31/33
02-544 Warszawa
Organizator studiów
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
Instytut Zarządzania Wartością
- Studia hybrydowe
- Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w piątki 17:10–20:40 i soboty 9:00–16:30.
- Opłata za całość studiów: 7800 zł (możliwe raty).
dr Alicja Krzepicka
tel.: +48 22 564 86 55
e-mail: akrzep@sgh.waw.pl
mgr Grażyna Rybarska
tel.: +48 22 564 86 55
tel.: +48 512 147 418
e-mail: grybar@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe