Studia Podyplomowe Zarządzanie w Sporcie
Studia Podyplomowe Zarządzanie w Sporcie dostarczają unikatowej wiedzy na temat zarządzania organizacjami sportowymi różnych szczebli i możliwości wykorzystania koncepcji biznesu przez sport przez firmy oraz jednostki samorządu terytorialnego.
Praktyczny program – systematycznie aktualizowana wiedza dla menedżerów sportu i nie tylko
Renomowana kadra – wykładowcy to praktycy z organizacji sportowych i firm konsultingowych
Cenne relacje – interakcja z wykładowcami i wymiana doświadczeń między między słuchaczami
Dlaczego warto?
- Studia pozwalają pozyskać pełną wiedzę dla menedżerów sportu, pracowników jednostek samorządu terytorialnego czy pracowników organizacji realizujących działania biznesowe przez sport.
- Większość zajęć prowadzą praktycy z organizacji sportowych i firm konsultingowych, w tym także absolwenci tych studiów, którzy są doświadczonymi menedżerami.
- Ważne są nie tylko same zajęcia, ale także wymiana doświadczeń między słuchaczami, dlatego dzięki mediom społecznościowym jest zapewniona interakcja między słuchaczami i z wykładowcami.
- Warto dodać, że wielu absolwentów pełni funkcje kierownicze w organizacjach sportowych, klubach, związkach i ligach sportowych, a także w strukturach samorządów lokalnych zajmujących się sportem oraz w przedsiębiorstwach prowadzących działania przez sport.
Czy dla mnie?
Studia Podyplomowe Zarządzanie w Sporcie są skierowane do wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją wiedzę na temat skutecznego zarządzania w sporcie, w szczególności do:
- menedżerów klubów sportowych,
- menedżerów innych organizacji sportowych - związków sportowych, lig sportowych, obiektów sportowych,
- przedsiębiorców, którzy prowadzą swój biznes nawiązując do sportu, czyli przede wszystkim sponsorów sportu,
- sportowców w ramach tzw. dwutorowej kariery, którzy chcą połączyć karierę sportową z nauką akademicką,
- sportowców kończących karierę, którzy są zainteresowani pracą w organizacjach sportowych jako menedżerowie,
- osób pracujących w jednostkach samorządu terytorialnego zajmujących się sportem w swoich środowiskach lokalnych,
- przedstawicieli mediów tradycyjnych i nowoczesnych, którzy współpracują z organizacjami sportowymi,
- wszystkich osób, które wiążą swoją karierę zawodową z biznesem sportu.
Program
- Wprowadzenie do zarządzania
- Podstawy finansów przedsiębiorstwa
- Podstawy zarządzania projektami Project management
- Zarządzanie projektami w sporcie
- Europejskie systemy zarządzania w sporcie na tle systemu zarządzania sportem w Polsce
- Modele biznesowe – koncepcja i rodzaje
- Modele biznesowe organizacji sportowych
- Zasady dobrego rządzenia Good Governance w sporcie
- Internacjonalizacja organizacji sportowych
- Zarządzanie klubem sportowym 2.0.
- Współpraca organizacji sportowych z Jednostkami Samorządu Terytorialnego
- Organizacja i zarządzanie zawodowymi klubami sportowymi
- Zarządzanie związkiem sportowym
- Zarządzanie ligą zawodową
- Zarządzanie sytuacją kryzysową sporcie
- Zarządzanie instytucjami publicznymi w sporcie
- Zarządzanie zasobami ludzkimi w zawodowym klubie sportowym
- Wstęp do coachingu
- Coaching w sporcie
- Zarządzanie organizacją sportową w warunkach dynamiki rynkowej
- Agenci sportowi w systemie zarządzania klubem
- Finansowanie sportu w Polsce
- Zarządzanie finansami zawodowych klubów sportowych
- Podatki w sporcie
- Zarządzanie międzynarodowymi projektami w sporcie
- Organizacja i zarządzanie imprezami sportowymi
- Zarządzanie sportem amatorskim
- Analiza danych w zarządzaniu organizacjami sportowymi
- Wolontariat w zarządzaniu imprezami sportowymi
- Zarządzanie systemem bezpieczeństwa imprez sportowych
- Podstawy zarządzania nieruchomościami
- Zarządzanie obiektami sportowymi
- Analiza przypadków zarządzania obiektami sportowymi
Razem: 164 godz.
Kierownik studiów
Twórca studiów podyplomowych: „Marketing sportu” i „Zarządzanie w sporcie”. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką zarządzania i marketingu. Koncentruje się na takich aktualnych trendach w zarządzaniu i marketingu, jak euromarketing, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w zarządzaniu, marketing i zarządzanie w sporcie.
Wykładowcy
Kierownik Katedry Miasta Innowacyjnego (dawniej - Katedra Inwestycji i Nieruchomości) Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (wcześniej SGPiS) od 1999. Profesor tytularny od 2007. Wybitny znawca polityki mieszkaniowej, rynku nieruchomości i metod finansowania inwestycji, w tym zwłaszcza mieszkaniowych. Autor książek i artykułów z tej tematyki, m.in. Rynek nieruchomości – system i finansowanie, Finansowanie inwestycji mieszkaniowych, ale także z zakresu rewitalizacji i innowacji w miastach.
Prodziekan Szkoły Doktorskiej SGH oraz kierownik Katedry Biznesu Międzynarodowego w Kolegium Gospodarki Światowej. Pomysłodawca i kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Marką oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych. Od wielu lat juror/członek Rady Marek Superbrands Polska.
Twórca studiów podyplomowych „Marketing sportu” i „Zarządzanie w sporcie”. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką zarządzania i marketingu. Koncentruje się na takich aktualnych trendach w zarządzaniu i marketingu, jak euromarketing, alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w zarządzaniu., marketing i zarządzanie w sporcie. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym pionierskich książek o marketingu sportu, sponsoringu i tzw. nowych technologii w marketingu.
Profesor Uniwersytetu Łódzkiego, pracownik Katedry Strategii i Zarządzania Wartością Przedsiębiorstwa UŁ. Zajmuje się problemami ładu korporacyjnego, zarządzania strategicznego i zarządzania w sporcie. Jest kierownikiem Centrum Analiz Biznesowych na Wydziale Zarządzania UŁ, członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska oraz ekspertem Football Development Institute.
Profesor Uniwersytetu Łódzkiego, pracownik Katedry Zarządzania Zasobami Ludzkimi UŁ. Jej zainteresowania naukowe dotyczą: kierunków rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi, dysfunkcji i patologii w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzania zasobami ludzkimi w sporcie. Uczestniczy w prowadzonych w Katedrze badaniach naukowych poświęconych zarządzaniu zasobami ludzkimi w polskiej praktyce gospodarczej.
Kierownik Katedry Badań nad Infrastrukturą i Mobilnością. Członek Rady ds. spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych. W latach 2013–2016 kanclerz SGH, w latach 2006–2008 kanclerz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Absolwent SGH i wieloletni pracownik Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współtwórca i wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH.
Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Dyrektor Instytutu Marketingu i jednocześnie Kierownik Katedry Strategii Marketingowych. Współzałożyciel, a obecnie Prezes Zarządu Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Problematyka naukowo-badawcza: marketing sportowy, zarządzanie w sporcie, strategie marketingowe przedsiębiorstw, społeczna odpowiedzialność biznesu.
Profesor SGH w Zakładzie Otoczenia Biznesu w Instytucie Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik Zakładu Otoczenia Biznesu. Kierownik Studiów Podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coacha oraz Studiów Podyplomowych Technologie i Procesy Przyszłości. Koordynator merytoryczny programu Global Biznes Practicum w ramach SGH–MBA. Ekspert w IMMOQEE. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego jest przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications.
Absolwent Wydziału Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie (2006) oraz studiów prawniczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2010). W 2016 r. uzyskał stopień naukowy doktora nauk o kulturze fizycznej w warszawskiej AWF. Ukończył studia Executive Masters in Sports Organisation Management w Université catholique de Louvain w ramach stypendium Solidarności Olimpijskiej MKOl (2021).
Jest doktorem nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse, absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W rozprawie doktorskiej analizował determinanty stóp zwrotu z lewarowanych funduszy ETF. Część studiów zrealizował w City University of Hong Kong w ramach umowy bilateralnej. Od stycznia 2014 r. jest pracownikiem Quercus TFI S.A, gdzie zajmuje się m.in. wyceną spółek technologicznych i biotechnologicznych, przede wszystkim na rynkach zagranicznych, ale również w Polsce.
Doktor nauk ekonomicznych, minister sportu i turystyki 2009–2011, od 2012 członek organów sądowniczych UEFA. Główne zainteresowania i kompetencje: rządzenie sportem i organizacja wielkich wydarzeń sportowych związane z karierą w rządowej administracji sportowej.
Adiunkt w Katedrze Biznesu Międzynarodowego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 2005-2012 pracowała w agencji brand design, gdzie koordynowała rewitalizacje marek lokalnych i międzynarodowych. Aktualnie prowadzi zajęcia związane z zarządzaniem marką, strategią międzynarodową przedsiębiorstw i jakościowymi metodami badawczymi na studiach magisterskich, zajęcia na studiach podyplomowych i w Szkole Doktorskiej SGH.
Nauczyciel akademicki, menedżer sportowy. Specjalista z zakresu zarządzania w sporcie i marketingu sportowego. Łączy działalność naukową i akademicką z praktyką zarządczą – od 2000 r. związany m.in. gdańską AWFiS, aktualnie jako prodziekan ds. kierunku Sport i Studiów Obcojęzycznych oraz kierownik Zakładu Zarządzania i Marketingu. Pracuje także w jednym z największych staowarzyszeń sportowych na Pomorzu – Pomorskiej Federacji Sportu.
Koordynuje pracę działów badań i rozwoju w firmie Pentagon Research, z którą współpracuje od 2012 roku. Jest twórcą rankingu „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie”, który rokrocznie publikuje razem z magazynem Forbes, będąc jednocześnie jego felietonistą. Pracował podczas Mistrzostw Świata 2018 FIFA w Rosji i 2014 w Rio de Janeiro w Brazylii, był także członkiem portorykańskiej misji olimpijskiej podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2016.
Członek zarządu MAKiS Sp. z o.o., w latach 2014–2016 prezes zarządu PL. 2012+ Sp. z o.o. – operator Stadionu Narodowego a w 2007–2014 sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. W latach 2001–2007 sekretarz generalny Polskiego Związku Tenisowego. Wieloletni doradca zarządu Stadionu Śląskiego sp. z o. o. Współpracował z UEFA, Ekstraklasa SA, Polską Ligą Footballu Amerykańskiego i Polskim Związkiem Motorowym.
Dyrektor zarządzająca Practum Consulting Sp. z o. o. Ponad 20 lat zafascynowana public relations i zarządzaniem kryzysami. Od 2009 r. prowadzi agencję PR – Practum Consulting. Wcześniej przez 7 lat była związana międzynarodową firmą Rowland, wielokrotnie uznawaną wówczas za najlepszą agencję PR w Polsce. Ma na swoim koncie setki programów PR. Wprowadzała marki na rynek, wspierała klientów w procesach zmian, czasem trudnych restrukturyzacjach i kryzysach.
Jest adiunktem na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia LL.M. o profilu podatkowym na wydziale prawa Harvard University. Zajmuje się polskim, międzynarodowym i porównawczym prawem podatkowym, w tym procedurą oraz podatkami lokalnymi. Specjalizuje się w opodatkowaniu sportowców, organizacji sportowych oraz wielkich imprez sportowych.
Prezes zarządu Ekstraklasa SA. Menedżer sportowy i ekspert w zakresie praw mediowych, w wymiarze krajowym i międzynarodowym.Od blisko 20 lat zarządza organizacjami sportowymi na najwyższym szczeblu w kraju. Jest też zaangażowany w rozwój europejskiego futbolu na najwyższym szczeblu poprzez aktywność w międzynarodowych organizacjach piłkarskich. W zarządzie Ekstraklasy od 2012 roku, a od 2017 wfunkcji prezesa zarządu.
Wieloletni zarządca nieruchomości i wykładowca akademicki. Posiada państwową licencję zarządcy nieruchomości, a także należy do grona osób certyfikowanych w dwóch amerykańskich federacjach: CCIM Institute oraz IREM, związanych z rynkiem nieruchomości. W 2008 otrzymał nagrodę ministra za książkę „Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi”. W latach 2012–2017 pełnił funkcję Prezesa Polskiego Oddziału Instytutu Zarządzania Nieruchomościami IREM.
Na co dzień pracuje w Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, odpowiedzialna między innymi za działania związane z rozwojem wolontariatu i wzmacnianiem wspólnot lokalnych w Warszawie. W latach 2010–2012 kierownik projektu „Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012™” w Warszawie. Koordynowała wolontariat podczas licznych warszawskich i międzynarodowych wydarzeń, w tym różnorodnych imprez sportowych (mecze, imprezy biegowe, koncerty, konferencje).
Absolwent MBA SGH, Podyplomowych studiów Marketing sportu SGH oraz Zarządzania i Organizacji w Sporcie AWFiS Gdańsk (licencja Menagera Sportu). Od stycznia 2019 r. Dyrektor Sportowy Związku Piłki Ręcznej w Polsce, od roku 2018 Członek Komisji ds. Marketingu w Polskim Komitecie Olimpijskim, wcześniej Delegat ZPRP na Wyborczy Kongres IHF (Międzynarodowa Federacja Piłki Ręcznej) w Antaly – wybrany na Członka Komisji IHF ds. Rozwoju Piłki Ręcznej oraz Delegat na Wyborczy Kongres EHF [Europejska Federacja Piłki Ręcznej] w 2021 r. W latach 2017/18 Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych ZPRP odpowiedzialny za sponsoring, komercjalizację, marketing i organizację imprez sportowych w ZPRP.
Ekonomista, inwestor, menadżer. Prezes i założyciel Sport Management Polska (zał. 2002r.). Najczęściej cytowany, polski ekspert z zakresu marketingu i konsultingu sportowego oraz prekursor i pionier rozwoju tego rynku w Polsce. Były Dyrektor Generalny Legii Warszawa i Wiceprezes Polonii Warszawa. W swojej karierze zrealizował ponad 250 projektów marketingu sportowego.
Licencjonowany agent FIFA a obecnie Pośrednik Transakcyjny PZPN i współzałożyciel agencji PRO Calcio. W październiku 2010 r. zdał egzamin licencyjny w Polskim Związku Piłki Nożnej. Wcześniej ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 2013 r. został absolwentem Podyplomowych Studiów Marketing sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Ekspert marketingu sportowego. Doradca dla organizacji oraz przedsiębiorstw funkcjonujących w świecie sportu oraz biznesu. Posiada ugruntowaną wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie z zakresu marketingu sportowego, sponsoringu oraz organizacji wydarzeń sportowych. Pracując dla jednego z najbardziej utytułowanych klubów w Polsce – Skry Bełchatów, zrealizował wiele projektów o randze krajowej oraz międzynarodowej.Obecnie dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Aluron CMC Warta Zawiercie.
Były oficer GROM, uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych. Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych. Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Obrony Narodowej. Niezależny ekspert, trener, doradca, edukator do spraw bezpieczeństwa. Uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych.
Psycholog sportu pracujący w biznesie, wykładowca akademicki, współpracuje ze sportowcami, rodzicami i trenerami rożnych dyscyplin, m.in. w tenisie, piłce nożnej i pływaniu. Wiedzę i praktykę z zakresu psychologii sportu wykorzystuje we współpracy z klientami biznesowymi – prowadząc szkolenia i warsztaty przyczyniające się m.in. do zwiększania efektywności pracowników i skuteczności firm.
Prezes Zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o. założonej w roku 2001. Wykładowca i współtwórca programu studiów podyplomowych „Marketing sportu” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Kolegium Gospodarki Światowej). Współtwórca metody oceny skuteczności dotarcia marki Sponsor Brand Index.
Absolwent Instytutu Kultury Polskiej Uniwersytety Warszawskiego, gdzie kontynuował naukę na studiach doktoranckich. Posiadacz dyplomu trenerskiego UEFA A. Ukończył liczne kursy związane z zarządzaniem w profesjonalnym sporcie, w tym Football Business Fundamentals organizowany przez Instytut Johana Cruyffa oraz Football Management w League Managers Association School of Football Management. Jest autorem ponad 100 artykułów dedykowanych treningowi piłkarskiemu oraz zarządzaniu i komunikacji w organizacjach sportowych.
Wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o., odpowiadającej za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych najwyższej klasy lig piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. W spółce odpowiada za zarządzanie pionami marketingu i komunikacji. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i PR-u w Runmageddonie.
Absolwent studiów magisterskich na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz studiów MBA na HEC we Francji ( Ecole des Hautes Etudes Commerciales de Paris ) na kierunku Zarządzania Gospodarką Europejską. Praca zawodowa: w latach 1998 – 2005 dziennikarz Redakcji Sportowej TVP, specjalizacja: kolarstwo, sporty motorowe oraz żeglarstwo. Od 2007 roku do końca tj. do 2012 roku zajmował się przygotowaniami do EURO 2012.
Specjalista marketingu sportowego, współzałożyciel agencji PRO Calcio Ukończył studia na kierunku Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a następnie Podyplomowe Studia Marketing Sportu na wspomnianej uczelni. Miał swój wkład w rozwoju futbolu amerykańskiego, promując dyscyplinę poprzez organizację meczów futbolowych na Stadionie Narodowym.
Opinie o studiach
Studia Podyplomowe Zarządzania w Sporcie dały mi to czego oczekiwałem i nawet więcej. Zdecydowanie zwiększyły moją wiedzę w zakresie nauki zarządzania w dziedzinie sportu, utrwaliły i uporządkowały to co wykorzystywałem w praktyce. Ogromną wartością tych studiów jest możliwość spotkania z różnorodną kadrą wykładowców, ludzi z ogromną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w sporcie. Również słuchacze tych studiów to bardzo interesująca i zróżnicowana grupa, co daje możliwość nawiązania wartościowych relacji.
Zarządzanie w sporcie to studia pozwalające na poszerzenie i uporządkowanie wiedzy. Co więcej to fantastyczny czas poznawania nowych ludzi - pasjonatów sportu. Dzięki wykładowcom oraz innym słuchaczom zdobyłam cenne informacje z różnych obszarów zarządzania oraz wielu dyscyplin sportowych. To był niezwykle inspirujący rok, który pozwolił mi na rozwój swojej największej pasji.
Sport to maja pasja, którą zawsze rozwijam. Ciężka praca na treningu pod okiem trenera daje wymierne korzyści na zawodach sportowych. Podobnie jest w SGH, gdzie wykładowcy - praktycy dawkują solidny umysłowy wycisk, który przybliża mnie do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Studia podyplomowe: Zarządzanie sportem to nie tylko potężna dawka wartościowej wiedzy, ale również inspirujący uczestnicy zajęć. Kontakty, przyjaźnie, które narodziły się podczas studiowania, zostaną do końca życia.
Podyplomowe Zarządzania w Sporcie dały mi naprawdę dużą dawkę wiedzy. Dzięki nim poszerzyłem kontakty zawodowe oraz motywację do dalszej pracy i rozwoju. W trakcie zajęć poruszaliśmy zarówno tematy teoretyczne, jak i praktyczne. Polecam te studia każdej osobie, która chce poszerzyć wiedzę z zakresu zarządzania w sporcie oraz poznać ciekawych ludzi.
Rekrutacja
8. edycja studiów zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026. Zajęcia rozpoczną się w październiku/listopadzie 2025 r.
Rekrutacja wkrótce.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń, rozumiana jako:
- zarejestrowanie się w Internetowym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP), dostępnym po kliknięciu przycisku: ZAPISZ SIĘ / ZALOGUJ,
- dokonanie wpłaty czesnego (min. I rata),
- złożenie wymaganych dokumentów.
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
umowa o warunkach odpłatności za studia (umowy zostaną przygotowane przez SGH),
Dokument- formularz aplikacyjny
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
Warunki uzyskania świadectwa ukończenia studiów:
- uczestnictwo w zajęciach,
- pozytywna ocena z dwóch prac pisemnych (po jednej w każdym semestrze),
- uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego (forma ustna).
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 6500 zł. (możliwe dwie równe raty: I rata przy zapisie na studia, II rata płatna do 31 stycznia).
Dla absolwentów studiów podyplomowych „Marketing sportu” SGH opłata wynosi 6000 zł.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
Sekretarz studiów
mgr inż. Karolina Nivette
tel.: +48 22 564 93 49
tel.: +48 516 676 818
e-mail: knivet@sgh.waw.pl
Kierownik studiów
prof. dr hab. Andrzej Sznajder
e-mail: asznaj@sgh.waw.pl
adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kolegium Gospodarki Światowej
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
Organizator studiów
Kolegium Gospodarki Światowej
Katedra Biznesu Międzynarodowego
- Zajęcia w uczelni
- Spotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele 9:00–14:00/16:00.
- Opłata za całość studiów: 6500 zł (możliwe raty).
prof. dr hab. Andrzej Sznajder
e-mail: asznaj@sgh.waw.pl
mgr inż. Karolina Nivette
tel.: +48 22 564 93 49
tel.: +48 516 676 818
e-mail: knivet@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe