W przypadku studentów ponownie zrekrutowanych, którzy uzyskali zgodę na przepisanie przedmiotów zaliczonych w poprzednim toku studiów, istnieje możliwość wcześniejszego ukończenia studiów.
W Dziekanacie Studium Magisterskiego należy złożyć:
- formularz zgłoszeniowy na II semestr seminarium dyplomowego wraz ze zgodą promotora na przepisanie zaliczenia I semestru seminarium (jeżeli dotyczy)
- podanie do dziekana SM o możliwość wgrania pracy dyplomowej do systemu APD (jeżeli praca ma być wgrana na I lub II semestrze studiów),
- pracę dyplomową, postępując zgodnie z instrukcją umieszczoną na stronie Dziekanatu,
- podanie do dziekana SM o skrócenie czasu studiów i możliwość podejścia do egzaminu dyplomowego ze względu na wcześniejsze zrealizowanie programu studiów,
- podanie dziekana SM o zwolnienie z opłat za kolejne semestry studiów ze względu na wcześniejsze zrealizowanie programu studiów i uzyskanie zgody na skrócenie czasu studiów (dotyczy studentów studiów płatnych, dotyczy wyłącznie studentów ponownie zrekrutowanych),
- podanie do dziekana SM o zwrot nadpłaty za dany semestr studiów ze względu na zrealizowanie mniej niż 30 ECTS - na podaniu należy podać nr konta, na który zwrot ma być dokonany (jeżeli dotyczy; dotyczy studentów studiów płatnych).
Dziekanat Studium Magisterskiego – Sekretariat
al. Niepodległości 162
tel.: 22 564 94 83, 22 564 94 80
e-mail: dsm@sgh.waw.pl
Obsługa studentów – Studium Magisterskie