Prodziekan Szkoły Doktorskiej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością. Doradca i ekspert w firmach consultingowych, badań rynku oraz członek komitetów inwestycyjnych. Specjalizuje się w badaniach klientów indywidualnych i instytucjonalnych. W działalności eksperckiej zajmuje się między innymi badaniami potencjału rynkowego firm start – up, projektowaniem, nadzorowaniem przebiegu oraz analizą wyników badań rynkowych. Tematyka zajęć i badań naukowych koncentruje się wokół teorii zachowań konsumenckich, budowania relacji rynkowych oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Prof. dr hab. Małgorzata Bombol jest autorką ponad 140 publikacji naukowych, między innym na temat zachowań klientów, stylów życia polskiej klasy średniej i wyższej, marketingu doświadczeń, digitalizacji konsumpcji oraz Web 3.0. Popularyzatorka nauki – prelegentka konferencji i komentatorka dla mediów tradycyjnych i cyfrowych. Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzania Karierą Muzyczną. Wykładowca uniwersytetów w Genui, Monachium, Porto i Lizbonie.
ORCID