Sympozjum poświęcone będzie prezentacji wyników 3 edycji badania i dyskusji nad społecznie odpowiedzialnym konsumentem postrzeganym z perspektywy badawczej i praktycznej.
Sympozjum odbędzie się w piątek 20 stycznia 2023 roku o godz. 11.30 w formie online poprzez platformę MS TEAMS.
Uczestnictwo w Sympozjum jest bezpłatne.
Link do zapisów
PROGRAM SYMPOZJUM
11.30–11.45 Powitanie uczestników i otwarcie sympozjum
- dr hab. Piotr Wachowiak – rektor SGH
- dr hab. Joanna Wielgórska-Leszczyńska – dziekan Kolegium Zarządzania
- i Finansów
- prof. dr hab. Anna Dąbrowska – kierownik Katedry Badań Zachowań Konsumentów, koordynator badania
11.45–12.45 3. edycja Barometru Społeczna Odpowiedzialność Konsumenta -prezentacja wyników badania
- Metodologia badania i charakterystyka respondentów – mgr Anita Szuszkiewicz
- Wymiar ekonomiczny SOK – dr hab. Małgorzata Twardzik
- Wymiar społeczny SOK – prof. dr hab. Anna Dąbrowska
- Wymiar środowiskowy – mgr Anita Szuszkiewicz
- Podsumowanie wyników badania – prof. dr hab. Anna Dąbrowska
12.45–14.00 Panel ekspertów – prowadząca prof. dr hab. Anna Dąbrowska
- Agnieszka Deja, socjolożka, wiceprezes zarządu Banku Żywności SOS w Warszawie
- dr Paweł Jurowczyk, Strategy Business Director ABR SESTA
- dr hab. Maciej Konopka, prof. ASP, Fundacja Forum LAB
- Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna, prezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członkini zarządu CSR Europe
- Jakub Stefański, członek zarządu Amazon.pl
- Elżbieta Szadzińska, wiceprezeska Federacji Konsumentów
- Jakub Świercz, Fundacja Brandy LAB
- Marcin Wolnicki, Sales Manager Ceneo.pl
14.15–14.45 Dyskusja – prowadząca dr hab. Małgorzata Twardzik
14.45–15.00 Podsumowanie i zakończenie sympozjum
Instytut Zarządzania
Katedra Badań Zachowań Konsumentów