II Sympozjum z cyklu Barometr Społecznie Odpowiedzialnego Konsumenta

Data wydarzenia:
20.01.2023, 11:30 - 15:30
Zapraszamy na II Sympozjum Instytutu Zarządzania z cyklu Barometr Społecznie Odpowiedzialnego Konsumenta.

Sympozjum poświęcone będzie prezentacji wyników 3 edycji badania i dyskusji nad społecznie odpowiedzialnym konsumentem postrzeganym z perspektywy badawczej i praktycznej.
Sympozjum odbędzie się w piątek 20 stycznia 2023 roku o godz. 11.30 w formie online poprzez platformę MS TEAMS.

PROGRAM SYMPOZJUM

11.30–11.45    Powitanie uczestników i otwarcie sympozjum

  • dr hab. Piotr Wachowiak – rektor SGH
  • dr hab. Joanna Wielgórska-Leszczyńska – dziekan Kolegium Zarządzania
  • i Finansów
  • prof. dr hab. Anna Dąbrowska – kierownik Katedry Badań Zachowań Konsumentów, koordynator badania

11.45–12.45    3. edycja Barometru Społeczna Odpowiedzialność Konsumenta -prezentacja wyników badania

  • Metodologia badania i charakterystyka respondentów – mgr Anita Szuszkiewicz
  • Wymiar ekonomiczny SOK – dr hab. Małgorzata Twardzik
  • Wymiar społeczny SOK – prof. dr hab. Anna Dąbrowska
  • Wymiar środowiskowy – mgr Anita Szuszkiewicz
  • Podsumowanie wyników badania – prof. dr hab. Anna Dąbrowska

12.45–14.00    Panel ekspertów – prowadząca prof. dr hab. Anna Dąbrowska

  • Agnieszka Deja, socjolożka, wiceprezes zarządu Banku Żywności SOS w Warszawie
  • dr Paweł Jurowczyk, Strategy Business Director ABR SESTA
  • dr hab. Maciej Konopka, prof. ASP, Fundacja Forum LAB
  • Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna, prezeska zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członkini zarządu CSR Europe
  • Jakub Stefański, członek zarządu Amazon.pl
  • Elżbieta Szadzińska, wiceprezeska Federacji Konsumentów
  • Jakub Świercz, Fundacja Brandy LAB
  • Marcin Wolnicki, Sales Manager Ceneo.pl

14.15–14.45    Dyskusja – prowadząca dr hab. Małgorzata Twardzik

14.45–15.00    Podsumowanie i zakończenie sympozjum

Rodzaj wydarzenia:
sympozjum
Kategoria wydarzenia:
naukowe
Lokalizacja:
Organizator:

Instytut Zarządzania
Katedra Badań Zachowań Konsumentów

.