Wydarzenie dotyczyć będzie tematyki zmieniających się postaw konsumentów z uwzględnieniem kontekstu zielonej transformacji, a także obejmować zagadnienia cyfrowej transformacji w kontekście młodych generacji klientów.
Podczas dyskusji zostanie podjęta próba charakterystyki wykorzystywania technologii mobilnych przez Gen-Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz odpowiedzi na pytanie czy istnieją określone wzorce zachowań dla tego pokolenia. Zastanowimy się także, jak prowadzić social media w segmencie konsumenckim.
Czy postrzeganie swojej działalności biznesowej szerzej niż tylko z perspektywy zyskowności i przewag rynkowych znajduje nić porozumienia i wspólne wartości wyrażone w nowych, zmienionych postawach konsumentów? W jaki sposób biznes wykorzystuje atuty transformacji cyfrowej oraz szereg rozwiązań i narzędzi technologicznych, by być bliżej klientów? Jak – za ich pomocą – dojrzałe cyfrowo marki wchodzą w efektywny dialog z konsumentem? Na te i wiele innych pytań postarają się odpowiedzieć eksperci uczestniczący w wydarzeniu.
SGH, al. Niepodległości 162, bud. G, aula VII
Konfederacja Lewiatan
konferencja została objęta honorowym patronatem JM Rektora SGH