Dziekan może zezwolić na na wznowienie studiów w przypadku:
- osoba wznawiająca uzyskała przed skreśleniem zaliczenie co najmniej jednego semestru,
- od momentu skreślenia nie upłynęło więcej niż 5 lat.
Wznowienie studiów:
- może nastąpić po wniesieniu zaległych opłat związanych z odbywaniem studiów,
- następuje na kierunek studiów, z którego student został skreślony lub, po określeniu różnic programowych, na kierunek studiów o zbliżonym programie studiów.
Dziekan może zezwolić na wznowienie studiów na dzień egzaminu dyplomowego osobie, która:
- spełnia wymagania określone w obowiązującym studenta programie, w tym planie studiów,
- uzyskała pozytywne oceny z pracy (od promotora i recenzenta),
- ma uregulowane zobowiązania finansowe wobec SGH.
Osoby, które chcą wznowić studia muszą złożyć podanie w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Dziekana. Podania można składać osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Po uzyskaniu pozytywnej decyzji dziekana, student powinien:
- skontaktować się z asystentką/asystentem roku,
- odzyskać hasło do systemów SGH (Wirtualny Dziekanat, poczta SGH, USOS),
- złożyć deklarację na semestr za pomocą systemu informatycznego (student jest zobowiązany zadeklarować i zrealizować także przedmioty niezaliczone przed skreśleniem).
Przypominamy, że student po wznowieniu zobowiązany jest do zrealizowania ewentualnych różnic programowych, wynikających ze zmiany informatora.
Wzory i terminy składania podań
Szczegółowy harmonogram deklaracji semestralnych
Dziekanat Studium Magisterskiego – Sekretariat
al. Niepodległości 162
tel.: 22 564 94 83, 22 564 94 80
e-mail: dsm@sgh.waw.pl
Obsługa studentów – Studium Magisterskie