Studia Podyplomowe Zarządzanie Rozwojem Pracowników i Controlling Personalny
Studia Podyplomowe Zarządzanie Rozwojem Pracowników i Controlling Personalny są skierowane do kadry menedżerskiej zajmującej się problematyka zarządzania ludźmi i rozwojem pracowników.
Renomowana kadra – sprawdzeni, najlepsi wykładowcy w każdej dziedzinie
Merytoryczny program – połączenie wiedzy teoretycznej z praktycznym podejściem
Kompleksowa wiedza – książki związane z przedmiotem zajęć dydaktycznych
Dlaczego warto?
- Zajęcia będą miały w przeważającej części charakter warsztatowy ze szczególnym naciskiem na praktyczne opanowanie przekazywanej wiedzy,
- Słuchacze w małych grupach będą prowadzili prace analityczne i projektowe,
- Słuchacze otrzymają nowoczesną wiedzę z zakresu zarządzania rozwojem pracowników i controllingu personalnego,
- Słuchacze nabywają umiejętności w stawianiu i rozwiązywaniu ważnych problemów z zakresu zarządzania pracownikami.
Czy dla mnie?
- Celem Studiów Podyplomowych Zarządzanie Rozwojem Pracowników i Controlling Personalny jest przygotowanie Słuchaczy do profesjonalnego i aktywnego uczestnictwa w zarządzaniu rozwojem pracowników.
- Studia umożliwiają konfrontację własnej wiedzy i umiejętności z najlepszymi praktykami z rynku.
- Program Studiów uwzględnia zarówno wiedzę ogólno–menedżerską, potrzebną każdemu menedżerowi, jak też umiejętności i wiedzę związaną z procesem personalnym, zarządzaniem zmianami, optymalizacją struktur oraz przeprowadzaniem audytów kompetencyjnych.
Program
- Strategia firmy z perspektywy HR – 20 godzin, 4 punkty ECTS
- Mapowanie kompetencji w organizacji – 20 godzin, 4 punkty ECTS
- Analiza potrzeb rozwojowych – 32 godziny, 5 punktów ECTS
- Zarządzanie wiedzą i szkoleniami – 24 godziny, 4 punkty ECTS
- Kultura organizacyjna – 24 godziny, 4 punkty ECTS
- Controlling personalny – 36 godzin, 5 punktów ECTS
- Prezentacja danych – 16 godzin, 2 punkty ECTS
- Negocjacje wewnętrzne –20 godzin, 4 punkty ECTS
Razem: 192 godziny, 32 punkty ECTS
Kierownik studiów
Absolwentka SGH oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca z wieloletnim stażem na studiach podyplomowych i kursach specjalistycznych. Kierownik studiów podyplomowych realizowanych we współpracy z partnerami biznesowymi.
Wykładowcy
Rektor SGH. Dyrektor Instytutu Zarządzania SGH. Profesor nadzwyczajny w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest sekretarzem Komitatu Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz studiach MBA-SGH (w 2015 r. otrzymał nagrodę dla jednego z najlepszych wykładowców).
Ekspert ZZL. Prezes HRport oraz Business Partner ForFuture, współpracownik HRtec oraz Fundacji Obserwatorium Zarządzanie. Wykładowca kilku uczelni (w tym: Akademia Leona Koźmińskiego, SGH). Członek ASTD (American Society for Training & Development) oraz ISPI (International Society for Performance Management).
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku Organizacja i Zarządzanie. Stypendystka rządu kanadyjskiego w programie Master of Business Administration dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Stażystka L’Institut d’Etudes Politiques (IEP) de Paris w obszarze strategii komunikacji instytucji z otoczeniem.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, doktor nauk o zarządzaniu. Założyciel oraz Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Ekspert w obszarze zarządzania efektywnością pracowników oraz organizacji. Strategic HR Business Partner w firmie Emergo.
Kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego w Instytucie Zarządzania (Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie). Wykładowca (studia pierwszego i drugiego stopnia, podyplomowe oraz MBA). Doświadczony konsultant, członek zespołów eksperckich i autor ekspertyz dla biznesu (m.in. PWPW S.A., PEKAES S.A., Pekao Leasing, Adamed).
Adiunkt w Katedrze Zarządzania Strategicznego w Instytucie Zarządzania (Kolegium Zarządzania i Finansów SGH). Wykładowca (studia pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowe) i popularyzator przedsiębiorczości. Badawczo zainteresowany przedsiębiorczością, nowoczesnymi organizacjami i strategiami przedsiębiorstw.&
Kierownik Zakładu Strategii Personalnych SGH. Jest absolwentem Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadził szkolenia z zakresu negocjacji dla ponad stu przedsiębiorstw przemysłowo-handlowo-usługowych. Brał udział przy opracowywaniu ekspertyz – z zakresu zarządzania dla szeregu polskich i zagranicznych firm.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, doktor nauk o zarządzaniu. Założyciel oraz Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Ekspert w obszarze zarządzania efektywnością pracowników oraz organizacji. Strategic HR Business Partner w firmie Emergo.
Adiunkt w Zakładzie Strategii Personalnych w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierownik Podyplomowych Studiów Negocjacje i mediacje w biznesie i stosunkach pracy. Pełniła funkcję dyrektora Centrum Otwartej Edukacji SGH oraz dyrektora w Platformie Mediowej Point Group, kierownika projektu rozwoju kompetencji „Wykładowcy SGH z PO WERem”, dyrektora akademickiego Szkoły Letniej - Summer University Warsaw.
Wykładowca z wieloletnim stażem na studiach I i II stopnia oraz MBA. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu zarządzania strategicznego, problemów organizacyjnych i technik organizatorskich i decyzyjnych. Od kilkunastu lat jest konsultantem i doradcą strategicznym stosującym metody Action Research.
Doktor nauk o komunikacji społecznej i mediach. Wykładowca akademicki, Trener i doradca biznesowy. Kilkuletni kierownik Instytutu Badań nad Cywilizacjami w Krakowie. Wspiera partnerów lokalnych i globalnych m.in. w usprawnianiu obsługi klientów kulturowo odmiennych, budowaniu relacji, wystąpieniach publicznych i kształtowaniu wizerunku.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Twórca metody 12 pytań KISS PM®, dzięki której zarządzanie projektami nie jest trudne. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”, wielu publikacji, kursów, programów szkoleniowych. Prowadzi projekty naukowo-badawcze w zakresie zarządzania, przywództwa i współpracy.
Absolwent Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Trener z wieloletnim doświadczeniem, specjalizujący się w technologiach firmy Microsoft z zakresu programów Business Intelligence do analizy, wizualizacji i automatyzacji danych. Przekształca i automatyzuje dane w Power Query.
Certyfikowana trenerka biznesu, kobieta sprzedaży. Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach.
Managerka HR z wieloletnim doświadczeniem, obecnie na stanowisku HR Manager dla regionu EER i Benelux w 3M, gdzie także pełniła rolę Członkini Zarządu. Przez kilka lat liderka różnorodności, równości i włączania w regionie 3M EMEA, aktywna w wielu międzynarodowych grupach roboczych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i za granicą.
Od 18 lat wspiera organizacje i pracowników w rozwoju. Doświadczenie zdobywał głównie w branżach telekomunikacyjnej (Polkomtel oraz Play) oraz bankowej (m.in. Alior, Pekao S.A. czy BNP Paribas). Zajmował się koordynacją procesów strategicznych, transformacji organizacji i zarządzaniem w procesie zmiany.
Absolwent Społecznej Wyższej Szkołay Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi. Doświadczony, certyfikowany trener IT z obszarów analizy, wizualizacji i prezentacji danych za pomocą narzędzi Microsoft. Obecnie Prezes Zarządu w ośrodku szkoleniowym PC Open Sp. z o.o.
Absolwent SGH i Podyplomowych studiów menedżerskich. Dyrektor sprzedaży z ponad 25–letnim doświadczeniem w bezpośrednim kierowaniu zespołami sprzedażowymi i 33–letnim w sprzedaży gdzie zarządzał zróżnicowanymi zespołami liczącymi od kilku do ponad 100 osób.
Praktyk z 20 letnim doświadczeniem w zakresie „funkcji personalnej” w złożonych organizacjach. Odpowiada za efektywność jakościową i kosztową procesów personalnych oraz inicjatyw pracowniczych. Skoncentrowana na działaniach zarządzania zmianą i komunikacji wewnętrznej.
Rekrutacja
Trwa rekrutacja na 1 edycję. Pierwsze zajęcia rozpoczną się w październiku 2024 r.
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
umowa o warunkach odpłatności za studia,
Dokument- formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- obecność na zajęciach,
- przygotowanie indywidualnej bądź zespołowej pracy końcowej i jej obrona.
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 9500 zł.
Możliwość wpłaty w dwóch ratach:
- I rata: 6000 zł. – płatna przy zapisie,
- II rata: 3500 zł. – płatna do 15 marca 2025 r.
W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć. Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
SEKRETARZ STUDIÓW
mgr Beata Chełstowska
tel.: +48 22 564 85 00
tel.: +48 501 710 900
e-mail: bczapl@sgh.waw.pl
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA STUDIA Z RAMIENIA ORNSSON SOLUTIONS
Ewa Rosik
tel.: +48 734 150 685
e-mail: ewa.rosik@ornsson.com
KIEROWNIk STUDIÓW
dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH
e-mail: wjakub@sgh.waw.pl
ADRES DO KORESPONDENCJI
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Zarządzania
al. Niepodległości 162,
02-554 Warszawa
lub
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Katedra Zarządzania Strategicznego
Budynek K
ul. Kielecka 43
02-530 Warszawa
ORGANIZATOR STUDIÓW
Kolegium Zarządzania i Finansów
Instytut Zarządzania, Katedra Zarządzania Strategicznego
REKRUTACJA TRWA
- Zajęcia w uczelni
- Spotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
- Opłata za całość studiów: 9500 zł (możliwe raty).
dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH
e-mail: wjakub@sgh.waw.pl
mgr Beata Chełstowska
tel.: +48 22 564 85 00
tel.: +48 501 710 900
e-mail: bczapl@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe