
Educational offer
ŻYCIE UCZELNI

Profesor Małgorzata Zaleska odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski

Międzynarodowa konferencja naukowa pt. „The Third Global Conference on the History of Risk and Insurance”

SGH uruchamia pierwszy program podwójnego dyplomu na kierunku International Economics dla studentów z KNEU

Absolwent SGH Filip Glaza laureatem Konkursu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego
EDAMBA 2025 – Doctoral education in the service of society: Expanding horizons
Executive Education in the Digital Age. Between Performance Pressure and Motivating Experience – 30th anniversary of the CEMBA Program
WERI conference – Reconfiguring Global Value Chains for Compeitive Edge in Europe and Beyond
The life of the university

Research visit to IE University in Madrid as part of the CIVICA programme

A New ERA for Research Managers at SGH?

CIVICA Presidents’ Committee 2025: Shaping the future of European social sciences

Management, Entrepreneurship, Technology and Innovation – a New Master's Programme
EDAMBA 2025 – Doctoral education in the service of society: Expanding horizons
Executive Education in the Digital Age. Between Performance Pressure and Motivating Experience – 30th anniversary of the CEMBA Program
WERI conference – Reconfiguring Global Value Chains for Compeitive Edge in Europe and Beyond
MERITUM

Samorząd trafnie odczytuje nastroje, bo jest najbliżej ludzi – wiosenna edycja WARS
Wyniki najnowszej edycji Wskaźnika Aktywności Rozwojowej Samorządu (WARS) pokazują spadek optymizmu wśród jednostek samorządu terytorialnego.

Więcej niż estetyka. Jak design i kreatywność budują wartość w biznesie i administracji publicznej?
Praktyczne aspekty zastosowania myślenia projektowego i kreatywności w celu podnoszenia jakości usług oraz optymalizacji procesów są głównym przedmiotem Studiów Podyplomowych „Design i Kreatywność w Biznesie i Administracji Publicznej”.

Informacja sygnalna IRG – koniunktura w przemyśle (czerwiec 2025)
W czerwcu panowała stabilna sytuacja w przemyśle przetwórczym – wartość wskaźnika koniunktury IRG SGH (IRGIND) zmalała o 0,2 pkt i wyniosła -0,4 pkt. W ciągu roku wartość wskaźnika wzrosła o 5,7 pkt. Pogorszenie się koniunktury odnotowano tylko w sektorze prywatnym.
To the point

Media power and branding at SGH
Creating a strong brand should be an important element of managing the organisation, including institutions such as universities. In this process, an important role is played by the monitoring of various dimensions of the brand evaluation. In the TOP MARKA (TOP BRAND) 2024 survey, the SGH Warsaw School of Economics was rated the third strongest brand among universities for another year.

Kalecki and the Keynesian Revolution
Just over half a century ago (on 17 April 1970), a distinguished economist, Michał Kalecki died in Warsaw. In the 1930s and 40s, he achieved international renown as a co-founder of what came to be known as the Keynesian Revolution...

The prospects for Ukraine
After 20 years of membership in the European Union, it is an important challenge to discuss the issue of Polish membership in the EU with representatives of Generation Z.
in the ranking of Polish economic universities and faculties according to Rzeczpospolita and in the ranking of Polish economic universities according to Perspektywy


FINANCE AND ACCOUNTING
was ranked first among economic programmes in the Perspektywy ranking
ECONOMICS
was ranked second among economic programmes in the Perspektywy ranking
MANAGEMENT
was ranked third among economic programmes in the Perspektywy ranking
Canadian Executive MBA (CEMBA)
in the Perspektywy MBA ranking
EXECUTIVE MBA-SGH
in the Perspektywy MBA ranking
Executive SGH-WUM MBA in healthcare
in the Perspektywy MBA ranking
Rankings
Accreditations
PARTNER ORGANISATIONS AND COOPERATION NETWORKS


How to get to SGH

Take a tour of SGH Campus and listen to stories